تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برای حضور در جمع صدرنشین‌های جدول رده‌بندی باید از سد تیم آذرخش بندرعباس عبور کند.
کد خبر: ۶۸۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲ 06 December 2018

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیما پس از پیروزی چشم‌نواز در هفته هجدهم لیگ برتر و خروج از بحران فردا در یک بازی مهم و حساس به مصاف رقیب بندرعباسی خود می‌رود.

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم سوهان محمد سیما بعد از دوشکست متوالی با پیروزی شیرین و دل‌چسب برابر فرش آرا مشهد نوار ناکامی خود را قطع و امیدهای هواداران را برای بازگشت به رده‌های بالای جدول را زنده کرد.

در حال حاضر سوهان محمد سیما از هجده بازی گذشته خود با 8 برد، 4 مساوی و 6 باخت و با کسب 28 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های سن ایچ ساوه و شهروندسازی در رده هفتم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال کشور قرارگرفته است.

تیم فوتسال محمد سیما با پیروزی احتمالی خود در بازی فردا و در صورت لغزش تیم‌های حفاری اهواز، شهروند ساری و سن ایچ ساوه همسایگان رده چهارم تا ششم جدول رده‌بندی می‌تواند خود را تا رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر بالا کشیده و روزهای ناکامی خود با دست فراموشی بسپارد.

در دیگر بازی‌های تأثیرگذار هفته نوزدهم لیگ برتر در جایگاه سوهان محمد سیما تیم‌های شهروند ساری با اهورا بهبهان، سن ایچ ساوه به گیتی پسند اصفهان و ارژن شیراز با حفاری اهواز رقابت می‌کنند.

گفتنی است تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم گیتی پسند اصفهان با کسب 46 امتیاز و با حاشیه امن بالا صدرنشین لیگ فوتسال کشور بوده و تیم‌های مس سونگون با 41 و فرش آرا مشهد نیز با 32 امتیاز رده‌های دوم و سوم را در اختیاردارند.

بازی تیم‌های سوهان محمد سیما قم و آذرخش ساعت 16 روز پنجشنبه 15 آذرماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار