پیکارهای لیگ قهرمانان ووشو با حضور چهره‌های شاخص رده سنی بزرگسالان و استعدادهای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۷۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ 12 August 2019

به گزارش تابناک قم، ووشو از جمله رشته‌های موفق رزمی در قم به شمار می‌رود که علاقمندان زیادی در بخش‌های تالو و ساندای آن به فعالیت می‌پردازند و این رشته به واسطه جذابیت‌های بخش تالو یا اجرای فرم و همچنین مبارزات دیدنی قسمت ساندا در بین دوست‌داران رزمی طرفداران خاص خود را دارد.

ووشو قم بعد از تغییر و تحولاتی که با روی کار آمدن جواد محمدزاده در راس این هیأت‌ ورزشی همراه بود، مسیر رشد و ترقی را در پیش گرفته و نقطه اوج آن را می‌توان کسب مجوز حضور در پیکارهای 2019 ووشو قهرمانی جوانان آسیا توسط یکی از نخبه‌های این رشته یعنی مهدی اکبری دانست، رقابت‌هایی که روزهای پایانی مرداد در برونئی برگزار می‌شود.

هیأت‌ ووشو قم برای حرکت رو به جلوی این رشته ورزشی اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان این رشته ورزشی در قم کرده است، مسابقاتی که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و بهترین‌های ووشو قم در آن حضور دارند.

خانه ووشو مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم میزبان نخستین دوره پیکارهای لیگ قهرمانان ووشو بود، مسابقاتی که در رده سنی نونهالان آن تیم ثامن در گام نخست برابر تیم نجفی به مربیگری غلامرضا احمدی سه بر سه مساوی کرد و تیم شهدای جعفریه با هدایت ابوالقاسم رستمی پنج بر صفر فجر بسیج کهک را برد.

در رده سنی جوانان نیز تیم شهدای جعفریه با حساب پنج بر سه تیم نجفی را مغلوب کرد و در رده سنی نوجوانان تیم ستارخان به سرمربیگری ابوالفضل خلیلی ۶ بر صفر فجر بسیج کهک را شکست داد، همین تیم در ادامه با نتیجه نزدیک چهار بر سه تیم شهدای جعفریه را هم از پیش‌رو برداشت.

در رده سنی بزرگسالان لیگ قهرمانان ووشو قم نیز رقابت‌ها جذاب و تماشایی بود، تیم ثامن با هدایت فیروز مختاری نخستین مدال‌آور تاریخ ورزش قم از بازی‌های ساحلی آسیا در سال 2016 با نتیجه هفت بر صفر تیم خانه ووشو را مغلوب کرد و تیم مبارز به مربیگری امیرحسین یوسفی 6 بر سه از سد شهدای جعفریه گذشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار