مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در شب‌های قدر برای همه مظلومان عالم دعا کنیم، گفت:رفع بیماری کرونا را در شب های قدر از خداوند طلب کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، متن پیام آیت الله حسین نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان به مناسبت شب‌های قدر به این شرح است: باعرض تسلیت شهادت مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام به همه محبان آن حضرت، لازم می دانم دراین ایام لیالی قدر مطالبی رابه عرض برسانم.

آنچه مسلم است امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری نیازمند معنویت است و نبود یک منجی عدالت گستر را احساس می‌کند.

لذا در این شب‌های بافضیلت که شب‌های توبه و بازگشت است اولین خواسته ما از خداوند متعال فرج مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر عجل الله تعالی فرجه باشد، اوست که می‌تواند با اراده الهی و اذن خداوند قادر متعال به تمام بی عدالتی‌ها و ظلم‌ها و نابرابری‌ها پایان دهد و طومار ظلم و ستم را درهم بپیچد.

در ادامه این پیام امده آست: امروز دردهای فراوانی از ظلم به مظلومان در کشورهای مختلف همانند سوریه و بحرین و یمن تا مردم مظلوم فلسطین که توسط جبارانی همانند آمریکا و رژیم جعلی و صهیونیستی و ایادی آنان در حال انجام است، احساس می‌شود و دردناک‌تر از همه سکوت مجامع بین المللی و کشورهای به ظاهر اسلامی است در این ایام باید برای همه مظلومان دست به دعا برداریم.

در این پیام تصریح شده است: امروز بشریت در حال مبارزه با یک بیماری است که تقریباً کل جهان را دربر گرفته و مردم فراوانی درگیر آن هستند که باید در این شب‌های استجابت دعا و نزول قرآن کریم، دست به دعا برداریم تا سایه این بیماری از همه بشریت برداشته شود و شفای تمام بیماران را از خداوند متعال بخواهیم و برای همه خدمتگزاران خصوصأ خادمان عرصه سلامت که شبانه روز مشغول خدمت هستند آرزوی موفقیت و سلامت نمائیم.

و نکته پایان همدلی و همراهی و کمک به همدیگر را از یاد نبریم و نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه را دریابیم و مسئولان محترم نیز تا توان دارند به کمک مردم بزرگ و متدین و صبور کشورمان بشتابند تا ضعف اقتصادی پیش آمده بیش از این فشار وارد نکند و ان شاءالله با عنایت پروردگار متعال و کمک یکدیگر و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام و رعایت تمام نکات بهداشتی بتوانیم از این مشکلات عبور نمائیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار