توسط آستان مقدسه حضرت معصومه(س) انجام شد؛
مسئول واحد رسانه آستان کریمه اهل‌بیت(س) از ضبط و انتشار دعای افتتاح با نوای هشت مداح اهل‌بیت(ع) خبر داد و گفت: این دعا برای روزهای عزاداری و عادی به دو صورت ضبط شده است.
کد خبر: ۸۵۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۶ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، علی آرامی با اشاره به تولیدات رسانه‌ای واحد رسانه و فضای مجازی حرم کریمه اهلبیت (س) در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قرائت دعای مجیر با نوای حجت‌الاسلام ضیایی در مدت زمان ۲۵ دقیقه تولید شده است که از نیمه رمضان هر شب از شبکه قرآن رأس ساعت ۲۲ در برنامه خانه فاطمی پخش می‌شود.

وی افزود: همچنین ضبط و انتشار دعای افتتاح در هشت بسته ۲۲ الی ۲۳ دقیقه‌ای با نوای مداحان اهل‌بیت (ع) حیدرزاده، شمس، خورشیدی، ضیایی، محمدپور، واضحی، حسینی‌نژاد انجام شده است.

مسئول واحد رسانه آستان کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه دعای افتتاح برای روزهای عزاداری و عادی به دو صورت ضبط شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه نیز از شبکه قرآن در برنامه خانه‌های فاطمی پخش می‌شود.

وی افزود: از دیگر تولیدات ویژه ماه مبارک رمضان تولید تیزر یک دقیقه‌ای ضیافت کریمانه به منظور جذب کمک‌های مردمی و مشارکت در طرح ضیافت کریمانه حرم مطهر حضرت معصومه (س) است که در شبکه‌های قرآن، نور و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار