مدیرکل تبلیغات قم:
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، بازگشایی مساجد و اقامه شعائر اسلامی در شب‌های قدر را از مطالبات مردم دانست که با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پیگیری‌های مسئولان ملی و استانی از جمله وزیر بهداشت و رییس سازمان تبلیغات اسلامی به نتیجه رسید.
کد خبر: ۸۵۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۱ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم،‌ حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی در گفت و گویی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در شب‌های قدر قدردانی و بیان کرد: همکاری خوب مردم به تصمیم مسئولان برای تداوم بازگشایی مساجد کمک می کند.

وی همچنین از تلاش مسئولان برای بازگشایی مساجد قدردانی و تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد الزامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: مردم خداجو و انقلابی قم در رعایت ضوابط و مقررات در همه شرایط پیشتاز هستند و بررسی‌های میدانی، تصاویر و گزارش‌هایی که از مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مساجد استان قم به دست ما رسیده نشان می‌دهد که متدینین در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همدلی و همراهی خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی تاکید کرد: امیدواریم این همدلی مؤمنانه، در دو شب باقی مانده از شب‌های قدر ادامه داشته باشد تا زمینه راز و نیاز بندگان با خداوند و توجه به سلامت مردم فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، آنچه همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواند را افق روشنی پیش روی مسئولان ملی و استانی و دست اندرکاران امور مساجد نامید و اظهار امیدواری کرد که این مسأله به تصمیم مسئولان برای تداوم بازگشایی مساجد کمک کند.

وی افزود: خوشبختانه ائمه جماعات، بسیج و دست اندرکاران امور مساجد، هجمه‌های رسانه‌ای که در دل مردم دلهره ایجاد می‌کنند و مانع از دیده شدن ظرفیت‌های مردمی می‌شوند را به خوبی شناخته و تحلیل کرده و تلاش می‌کنند دست آنها را کوتاه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار