مدیرعامل مؤسسه خیریه فضیلت از توزیع 9 هزار غذای گرم و بسته افطاری طی ماه مبارک رمضان میان خانواده منطقه چهل اختران قم با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهل اختران خبرداد.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 15 May 2020

به گزارش تابناک قم، محمدجواد سلیمانی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم مشارکت اقشار مختلف جامعه در اجرای رزمایش مساوات و کمک مؤمنانه عنوان کرد: مؤسسه خیریه فضیلت با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی کار خود را با محوریت توزیع افطاری از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه روزانه 300 دست غذای گرم و بسته افطاری در منطقه چهل اختران توزیع می‌شود، اضافه کرد: بخشی از این افطاری‌ها به همت خیرین و جمعی از مجموعه‌ها از جمله سپاه و آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تهیه شده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فضیلت خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد افطاری‌ها توزیعی طی ماه مبارک رمضان به بیش از 9 هزار غذای گرم و بسته افطاری خواهد رسید که امیدواریم با این حجم افطاری بتوانیم بخشی از نیاز غذایی مردم منطقه چهل اختران به ویژه خانواده‌های نیازمند را تامین کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای چهل اختران در راستای تهیه و توزیع افطاری ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در راستای مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه، بسته‌های معیشتی متشکل از مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌ها، تهیه شده و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار