نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
زمانی که کرونا در شهر‌های مختلف ما وجود داشت تنها استانی که در کشف کرونا دقت و ذکاوت به خرج داد، قم بود. قم تنها استانی بود که جسارت اعلام شروع ویروس کرونا را در کشور داشت. امروز وضعیت قم زرد اعلام شده است و بعضی روز‌ها حتی فوتی هم نداریم.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲ 17 May 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قم در کشف کرونا دقت و ذکاوت به خرج داد، گفت: زمانی که کرونا در شهر‌های مختلف ما وجود داشت؛ قم تنها استانی بود که جسارت اعلام شروع ویروس کرونا را در کشور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور در ارزیابی خود از شیوع ویروس کرونا در استان قم گفت: به حول قوه الهی تقابل استان قم با شیوع ویروس کرونا بسیار قوی بوده و این قوت همچنان استمرار دارد.

وی با بیان اینکه قم در زمینه مقابله با ویروس کرونا باید مورد تقدیر قرار گیرد، تاکید کرد: زمانی که کرونا در شهر‌های مختلف ما وجود داشت تنها استانی که در کشف کرونا دقت و ذکاوت به خرج داد، قم بود. قم تنها استانی بود که جسارت اعلام شروع ویروس کرونا را در کشور داشت.

ذوالنور با اشاره به اینکه قم گره مواصلاتی ۱۷ استان کشور است اظهار داشت: قم فقط یک جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری نیست و اگر ما امروز تعدادی بستری در قم داریم به دلیل غربالگری است که در هفت ورودی شهر قم انجام می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: با همه این اوصاف امروز وضعیت قم زرد اعلام شده است و بعضی روز‌ها حتی فوتی هم نداریم.

ذوالنور تصریح کرد: فضای مقابله با کرونا در قم نسبت به سایر استان‌ها بسیار بهتر و مطلوب بوده است و ان‌شاء‌الله روز به روز هم این وضعیت بهتر شده تا اینکه ما به وضعیت سفید دست پیدا کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار