این سینما با کمک مجموعه خصوصی در سینما آیه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سپاه علیابن ابیطالب(ع)با توجه به تعطیلی سینماها در قم رقم می‌خورد.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۹ 18 May 2020

به گزارش تابناک قم، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم از راه‌اندازی سینما خودرویی در قم خبر داد و گفت: این سینما با کمک مجموعه خصوصی در سینما آیه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سپاه علی ابن ابیطالب(ع)با توجه به تعطیلی سینماها در قم رقم می‌خورد.

ابوالقاسم مقیمی، برنامه‌های روز جهانی قدس در قم را که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور روز قدس متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته در کشور و به‌ویژه استان قم برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به محدودیت انسانی، راهپیمایی به‌صورت خودرویی و به سبک جدید با رعایت تراکم جمعیت داخل خودرو، در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود و در موقف‌های مسیر، ایستگاه‌هایی برای کمک به فضای مردمی شکل می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در این روز برنامه‌های متعددی پیش‌بینی‌شده که برگزاری مسابقه عکس تزئینات خودرویی در روز قدس ازجمله آن است، همچنین شهروندان در ده آیتم در جشنواره قرار بندگی می‌توانند در معرفی کتاب و شادیانه، آثاری با موضوع مبارزه با صهیونیسم و بازگشت فلسطین به دامان جهان اسلام و استکبارستیزی ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم در پایان ابراز کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل از دیگر فعالیت‌هاست که استفاده از تأسیسات ترافیکی و کلاه ایمنی و عبور از عرض خیابان و استفاده از پل‌های عابر پیاده ازجمله موارد مهم در فرهنگ‌سازی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار