ناکامی سارقان با حضور موقع پلیس
دومین سرقت مسلحانه در چند روز اخیر از طلافروشی‌های قم شب گذشته در خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی رخ داد. با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی سارقانی که در تلاش بودند از یک طلافروشی سرقت کنند در انجام نقشه شان ناکام مانده و متواری شدند.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰ 18 May 2020

به گزارش تابناک قم، دومین سرقت مسلحانه در چند روز اخیر از طلافروشی‌های قم شب گذشته در خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی رخ داد.

در همین زمینه مهرداد حاجی زاده معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم از مشکوک شدن گشت انتظامی به حرکات عده ای در یکی از مغازه های طلافروشی این شهر خبر داد و اظهار کرد: "ماموران انتظامی هنگامی که متوجه وضعیت و رفتار غیرعادی این افراد شدند به سرعت برای بررسی بیشتر به سمت مغازه مورد نظر رفتند".

وی با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و واکنش سارقان تصریح کرد: "سارقان پس از حضور پلیس در محل، به سرعت متواری شدند".

معاون اجتماعی نیروی انتظامی قم افزود: "شناسایی و دستگیری این سارقان در دستورکار ویژه پلیس های تخصصی و کارآگاهان قرار گرفته است که اطلاعات تکمیلی مربوط به این سرقت اطلاع رسانی خواهد شد".

گفتنی است چند روز پیش نیز، سارقان مسلح به یک طلافروشی در خیابان خیام جنوبی حمله کردند و پس از شلیک به شیشه و شکستن آن می‌خواستند طلاها را سرقت کنند که صاحب مغازه و همسایه‌ها مانع شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیستم ضد سرقت مسلحانه طلافروشیها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اگرچه پلیس زحمت خودشو میکشه ولی واقعا کاری از دست پلیس بر نمیاد و سارقین مثل اجل میمونن که خبر نمیکنند و ناگهانی بر سر همه آوار میشن.

در اینجا فقط خود صاحبین اینگونه مشاغل باید عاقل باشند و از خودشون سوال کنند مگه سرقتهای بزرگ از طلافروشی غیر از سرقت مسلحانه در روز و سرقت از گاوصندوق در شب، روش دیگری هم داره؟!!!

برای سرقت مسلحانه در روز، هیچچچچچچچچچچچ راهی غیر از سیستم ضد زورگیری نیست چون نه تنها هوشمند عمل میکنه و نمیذاره یک تیکه طلا هم سرقت بشه بلکه جان فروشندگان را نیز در مقابل حملات سارقین مسلح نجات میده

برای سرقت از طلافروشیها در شب، کاملا روشنه که هدف نهایی سارقین سرقت از داخل گاوصندوقهاست، پس اگر بشه کاری کرد که دست سارقین به هیچ روشی به داخل گاوصندوق نرسه، دیگه شبها در طلافروشی رو باز هم بذارند اتفاقی نمیفته ولی متاسفانه تصور صاحبین این مشاغل حساس از گاوصندوق کاملا سنتی و غلطه و کافیه برای اطمینان از اینکه اون جعبه سنگین آهنی که تمام داراییشون را بهش سپردند واقعا گاوصندوقه یا فقط یک جعبه سنگین آهنی، کافیه از فروشنده بخوان دو خط بنویسه که اگر در این گاوصندوق به هر صورت باز شد، یعنی چه از طریق قفل و چه از طریق دیلم زنی و همچنین بدنه گاوصندوق بریده شد، حالا چه از طرق برش حرارتی و چه برش مکانیکی، خسارت سرقت را تقبل میکنه تا ببینند که چندین کیلو طلا و جواهرو فقط به یک جعبه آهنی سپردند!!!!!

در آخر سرقتهای به عنف از طلافروشیها هم زیاد شده که برای اینکه طلافروشها، هم اموالشون رادر مقابل سرقتهای شبانه از گاوصندوقها و هم سرقتهای به عنف از گاوصندوقها محافظت کنند، میتونن با یک تیر دو نشون بزنن یعنی گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری است را جایگزین جعبه های آهنی که به اسم گاوصندوق داراییشون را بهش سپردن کنند و ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرق دریافت کنند که اگر به هر صورت و از هر راهی سارقین توانستند به اون گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری است نفوذ پیدا کنند، فروشنده متعهده که تمام خسارتهای سرقت را تقبل کنه و یقینا قبول دارید که این دیگه اوج آرامشی است که هر طلافروشی که چند کیلو طلا نگه داری میکنه میتونه آرزو داشته باشه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار