شهردار قم:
ظرفیت حفره‌های آرامستان بهشت معصومه(س) قم رو به پایان بوده و کمبود آرامستان در این شهر نگران‌کننده شده است. از ده سال گذشته باید در این شهر آرامستان احداث می‌شده و با احداث فضای سبز در آرامستان جدید محدوده مسجد مقدس جمکران این مکان به «باغ مزار» تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۲ 18 May 2020

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن جلسات کرامت استانداری، الحاق ‌۶۳ هکتار از اراضی انتهای شهرک قدس برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: موافق اجرای طرح هستیم اما اجرای این طرح هزینه‌هایی برای مدیریت شهری ایجاد می‌کند که این هزینه‌ها باید برنامه‌ریزی شود.

شهردار قم با تأکید بر اینکه باید این طرح فرآینده‌های قانونی خود را طی کند، گفت: باید در این پروژه سهم هر دستگاهی به‌صورت مجزا و به‌درستی تعریف و مشخص شود.

وی سپس به احداث آرامستان جدید در محدوده مسجد مقدس جمکران اشاره و بیان کرد: ظرفیت حفره‌های آرامستان بهشت معصومه(س) قم رو به پایان بوده و کمبود آرامستان در این شهر نگران‌کننده شده است.

شهردار قم افزود: امروز تنها ۹هزار حفره از آرامستان بهشت معصومه(س) باقی‌مانده است و باید از 10 سال پیش آرامستان جدید در قم احداث می‌شد، از طرف دیگر ۹۰ هکتار از آرامستان جدید به فضای سبز اختصاص داده‌شده که همین فضا محیط را تلطیف می‌کند.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه هیچ شک و شبهه‌ای در ایجاد آرامستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از ده سال گذشته باید در این شهر آرامستان احداث می‌شده و با احداث فضای سبز در آرامستان جدید محدوده مسجد مقدس جمکران این مکان به «باغ مزار» تبدیل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار