مدیر فنی مهندسی آستان مقدس بانوی کرامت از اصلاح و بازسازی پنجره فولاد حرم مطهر خبر داد و گفت: تکمیل قلم‌زنی، میناکاری بالای پنجره فولاد، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون، لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد توسط جمعی از خادمان متخصص انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 29 May 2020

به گزارش تابناک قم، علی رضا کاشی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اصلاح و بازسازی پنجره فولاد حرم بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان و با توجه به بسته بودن موقت درهای حرم در دستور کار قرار گرفت و به همت خادمان متخصص آستان مقدس انجام شد.

وی اضافه کرد: تکمیل قلم‌زنی و رفع نواقص آن، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون و لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد با مواد مخصوص برای افزایش ماندگاری انجام و یک محافظ شفاف و ظریف بر روی پنجره فولاد کشیده شده است.

مدیر فنی مهندسی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: تکمیل قلم‌زنی گل‌های حاشیه پنجره فولاد، رنگ‌آمیزی طلایی اسماء شریفه الهی و میناکاری بالای پنجره فولاد و رنگ‌آمیزی به رنگ طلایی از دیگر اقداماتی است که در راستای اصلاح و بازسازی پنجره فولاد انجام‌شده است.

روز دوشنبه درب‌های حرم حضرت معصومه(س) با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار گرفت و صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا 19 عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار