حوادث جاده‌ای قم از کرونا خطرناک‌تر است
سخنگوی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی قم با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی در هنگام رانندگی و مسافرت به مناطق مختلف گفت که آمار تلفات حوادث جاده ای در قم خطرناک تر از مرگ و میر ناشی از کرونا در حال افزایش است.
کد خبر: ۸۵۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 29 May 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی، به حوادث شاخص ترافیکی مربوط به شب گذشته و بامداد امروز جمعه در استان قم اشاره کرد و گفت: در این مدت دو تصادف جاده‌ای و یک تصادف شهری به وقوع پیوست که در این حوادث دو نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه حدود ساعت ۲۳ شب گذشته واژگونی کامیون در محور سلفچگان - نیزار منجر به فوت راننده خودرو که مردی حدوداً ۵۰ ساله شد، افزود: در حادثه‌ای دیگر که ساعت ۲۴ در محور اتوبان قم - تهران به وقوع پیوست، برخورد دو خودروی سواری منجر به فوت یک مرد دیگر شد.

سخنگوی اورژانس قم اظهار کرد: ساعت ۰۲:۳۰ بامداد امروز جمعه نیز تصادف دو خودروی سواری در بلوار ۱۵ خرداد قم ۴ مجروح به جای گذاشت که مجروحین این حادثه با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین گفت: چند مورد تصادف تک مجروحی و یا درمان سرپایی مجروحین در محل حادثه نیز طی شب گذشته و صبح امروز توسط پرسنل و کارشناسان فوریت‌های پزشکی درمان شدند.

فراهانی تصریح کرد: همچنان در ایامی که احساس می‌شود به نوعی مردم در حال جبران روزهای کرونایی که در خانه ماندند هستند و گاهی سراسیمه در تردد و در سفر و در جاده‌ها هستند، توصیه می‌شود بیش از پیش مراقب خود و خانواده باشند و نکات ایمنی در سفر را رعایت کنند، زیرا که حوادث ترافیکی در کمین هست و آمار حوادث و تلفات مربوط به حوادث جاده‌ای خطرناک‌تر از آمار تلفات کرونا رو به افزایش است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار