معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: با احداث 10 کیلومتر ازبزرگراه سلفچگان - ساوه، طرح محور ترانزیتی سلفچگان - ساوه - تهران کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 29 May 2020

به گزارش تابناک قم، رضا اکبری در بازدید از طرح‌های عمران جاده ای استان قم ضمن تاکید بر تسریع در تکمیل طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه اظهار کرد: به بهره‌برداری رسیدن این طرح 10 کیلومتری، کلید ارتقاء کریدور ترانزیتی محور قدیم سلفچگان - ساوه - تهران خواهد بود.

وی اجرای طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه را موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا ازاین محور شریانی خواهد و یادآور شد: با همه اهمیتی که در اجرای این طرح وجود داشت متاسفانه سالیان سال، در محاق چالش‌های عدیده، تکمیل آن به تعویق افتاد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازدید و پیگیری‌های مستمر خود و دیگر مسؤولان و مجریان سازمانی و استانی، از این پروژه شاخص را به دلیل اهمیت دوچندان آن دانست و افزود: با توجه به عقد قرارداد روکش آسفالت 10 محور اصلی و شریانی قم و تامین صدر صدی قیر مورد نیاز آنها، شاهد فعال سازی دیگر طرح‌های روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی استان قم باشیم.

اکبری بیان کرد: ارتقا محورهای جاده ای استان قم که کریدور ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی با مرکز کشور است، در دستور کار قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار