پس از چند ماه وقفه؛
سرپرست هیات فوتبال قم گفت: با تحویل دفتر هیات فوتبال به تیم جدید مدیریتی، این هیات پس از ۸۰ روز تعلیق و بلاتکلیفی فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳ 12 August 2020

به گزارش تابناک قم، قدرت الله باقری با اشاره به نامه فدراسیون فوتبال در نهم مرداد ماه جاری ، افزود: با ارسال این نامه و تایید سرپرستی هیات فوتبال که پیش از این در مجمع فوق العاده هیات فوتبال قم با برکنار رییس سابق هیات فوتبال استان انتخاب شده بود، مشکل پیش آمده در این زمینه برطرف شد.

وی ادامه داد: با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان قم، پس از ۸۰ روز تعطیلی دفتر هیات و امتناع مسئولان سابق این هیات برای تحویل دفتر هیات فوتبال، سرانجام این دفتر به اداره کل تحویل داد.

سرپرست هیات فوتبال قم گفت: هفته گذشته این دفتر را به ما تحویل و با انجام برخی مقدمات، هم اکنون هیات فوتبال در این دفتر مستقر و در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به ورزشکاران،‌مربیان و فعالان این رشته است.

باقری افزود: با استقرار صورت گرفته، برنامه‌های این هیات بر اساس برنامه ریزی انجام شده در حال اجرایی شدن است ضمن اینکه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال برای تعیین رییس این هیات نیز در دستور کار است.

مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم ۲۸ اردیبهشت ماه امسال در اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد که این مجمع جنجالی در نهایت تصمیم به برکناری کریم بهرامی از ریاست این هیئت ورزشی گرفت. چند روز بعد از این مجمع، قدرت‌الله باقری از سوی سرپرست فدراسیون به عنوان سرپرست هیئت فوتبال قم معرفی شد اما از آن تاریخ به بعد اختلاف نظر میان وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال دامن فوتبال قم را هم گرفت و به دلیل به رسمیت نشناختن این انتصاب تمام فعالیت‌های فوتبالی در قم به حالت تعلیق درآمده و ساختمان اداری این هیئت ورزشی نیز تعطیل شد.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه روز نهم مرداد ماه نامه‌ای از فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال قم ارسال شد که در آن خطاب به قدرت‌الله باقری سرپرست هیئت فوتبال قم آمده: پیرو ابلاغ شماره ۹۹۱۱۰۰۳ مورخ ۷/۳/۱۳۹۹ و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که طی نامه شماره ۱۰۷۷/م/۸۶/ح مورخ ۶/۵/۱۳۹۹ به این فدراسیون واصل گردیده است و همچنین با توجه به درایت، تعهد و تخصص جنابعالی، امید است در سمت سرپرستی هیئت فوتبال استان قم و ضمن انجام فرآیند انتخابات در راستای سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار