رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قم از برگزاری جشنواره استعدادیابی برای شناسایی نخبه‌های این رشته ورزشی المپیکی در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 22 July 2021

به گزارش تابناک قم، بعد از تغییر و تحولاتی که در هیات تیراندازی با کمان استان قم صورت گرفت و مجمع انتخابات این هیات ورزشی علی تلخابی را به عنوان یک چهره‌ جوان اما تحصیل کرده ورزش را به عنوان رئیس جدید این هیات برگزید‏، تحولات چشمگیری در تیراندازی قم در حال رخ دادن است.

علی تلخابی رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رشته ما یکی از ورزش‌های المپیکی به شمار می‌رود و از قضا کشورمان در بازی‌های المپیک 2021 توکیو نیز نماینده دارد، بنابراین تمام تلاش هیات این است که تیر و کمان را به جایگاه خوبی برساند.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره استعدادیابی رشته تیراندازی با کمان در قم اشاره و بیان کرد: با همکاری بخش های مرتبط در هیات‏، جشنواره استعدادیابی این رشته به مناسب عید سعید قربان به میزبانی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار شد و از نظر کمی و کیفی مورد رضایت هیات بود.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مجموعه تختی را به عنوان یک پایگاه برای این رشته تجهیز کنیم و علاوه بر برنامه‌های همگانی و آموزشی، امکان برگزاری رقابت‌های رسمی این رشته ورزشی هم در این مجموعه فراهم شود چون در مرکز شهر است و امکان دسترسی بیشتری به آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره استعدادیابی این رشته مدت فراخوانی صورت گرفت و ثبت‌نام انجام پذیرفت و سرانجام ۲۳۰ نفر در آن شرکت کردند که از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در بخش آقایان و بانوان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

تلخابی با بیان اینکه در پایان این جشنواره افراد مستعد به منظور فراگیری آموزش‌های تخصصی این رشته به کلاس‌های مربوطه معرفی شدند، ابراز کرد: این جشنواره به شکل کاملا رایگان برای علاقمندان در تمامی رده‌های سنی و با حضور مربیان مجرب تیراندازی با کمان برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار