فوتسالیست‌های استان قم همراه با تیم ملی بزرگسالان کشورمان پیش از اعزام به جام جهانی فوتسال راهی تورنمنت بین‌المللی تایلند شدند.
کد خبر: ۹۸۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 23 July 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان خود را برای حضور موفق در بازی‌های جام جهانی 2021 این رشته آماده می‌کند، تورنمنت بین‌المللی تایلند با حضور چند تیم مطرح فوتسال دنیا برای محک میزان آمادگی این تیم در نظر گرفته شده است.

اهمیت روند آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای قمی‌های علاقمند به این رشته به واسطه حضور دو بازیکن ملی‌پوش قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و محمدطاها نعمتیان در تیم ملی است، بازیکنانی که البته در لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور برای تیم‌های لیگ برتری استان‌های اصفهان و مرکزی بازی می‌کنند.

آخرین حضور حسن‌زاده در تیم باشگاهی از شهر خودش به سال 1391 و عضویت در تیم صبای قم باز می‌گردد که حسن‌زاده به عنوان کاپیتان با این تیم روی سکوی دوم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و آخرین سال موفق فوتسال قم در آن دوره اتفاق افتاد.

محمدطاها نعمتیان نیز سه سال قبل عضو تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران بود و بعد از آن ابتدا راهی قرچک شد و در تیم مقاومت قرچک بازی کرد، ضمن اینکه فصل قبل عضو تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال کشور بود.

سفر حسن‌زاده و نعمتیان همراه با تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در تورنمنت چهار جانبه تایلند، در حالی انجام شد که با نظر سید‌محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان، این تیم با 16 بازیکن در تورنمنت تایلند شرکت می‌کند تا بیش از پیش آماده جام جهانی امسال شود.

با توجه به قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ در مقر فیفا، تیم فوتسال کشورمان در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا هم‌گروه شده و در حالی که بازی‌ها از ۲۱ شهریور در لیتوانی آغاز می‌شود، ایران روزهای 23 شهریور با صربستان‏ 26 شهریور با امریکا و 29 شهریور با آرژانتین روبه‌رو می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار