تنیسور مطرح استان قم پس از درخشش و عملکرد فوق‌العاده در مسابقات جایزه بزرگ کشور به اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد.
کد خبر: ۹۸۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 24 July 2021

تنیسور قم در اردوی جدید تیم ملی ایران

به گزارش تابناک قم، در حال حاضر مطرح‌ترین تنیسور ایران در سطح داخلی و بین‌المللی امیرحسین بادی است که سابقه همراهی تیم ملی ایران در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را دارد و اکنون برای حضور در دوره جدید همین رقابت‌ها انتخاب شده است‏.

امیرحسین بادی که یکی از استعدادهای ناب تنیس ایران و استان قم به شمار می‌رود و نخستین‌بار در تاریخ تنیس قم موفق به کسب مجوز حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی نیز شد، در اردوی جدید تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای دیوس کاپ حضور خواهد داشت.

این تنیسور از رده سنی نوجوانان مورد حمایت خانواده خود به ویژه پدرش که یکی از ورزشکاران پیشکسوت و با سابقه ورزش باستانی است، در عرصه قهرمانی رشته تنیس وارد شد و پس از کسب مقام‌های قهرمانی متعدد در رنکینگ‌ها و مسابقات مختلف اکنون اردونشین تیم ملی است.

امیرحسین بادی ورزشکار بسیار آینده‌دار تنیس قم پس از کسب دو عنوان قهرمانی پیاپی در مسابقات جایزه بزرگ تهران و البرز به تشخیص اکبر طاهری سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران به اردوی جدید و تمرینات تیم ملی فراخوانده شد تا آماده بازی‌های حساس تیم ملی شود.

بادی چند روز قبل در مراسم اختتامیه و اهدای مدال‌های نفرات برتر مسابقات تنیس هزار امتیازی کشور با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به عنوان نفر نخست این مسابقات جایزه نقدی خود را دریافت کرد.

خبر دیگر از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های این ستاره تنیس استان قم این است که بر اساس اعلام فدراسیون تنیس در رده‌بندی برترین‌های تنیس ایران در بخش مردان از نظر امتیازات کسب شده در مسابقات، امیرحسین بادی تنیسور قم در صدر رنکینگ قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار