امام جمعه بجنورد: لغو تحریم‌ها هدف اصلی مذاکره کنندگان ایرانی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: لغو تحریم ها علیه مردم و راستی آزمایی آن هدف اصلی مذاکره کنندگان ارشد کشورمان در برابر طرف های غربی مذاکره کننده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 10 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در خصوص مباحث هسته ای با کسی مذاکره ای نداریم زیرا که این امر حل شده است و مذاکره کنندگان انقلابی ما در این دوره به دنبال بازخواستی به خاطر بدعهدی های، تضمین برنگشتن تحریم ها و راستی آزمایی در صورت امضای تفاهم نامه هستند.
وی افزود: در واقع با وجود اینکه دشمن می خواهد این مذاکرات را هسته ای جلوه دهد اما ایران در مقابل این عملیات روانی محکم ایستاده و این مذاکرات را برای رفع تحریم های یکجانبه علیه مردم مظلوم دنبال می کند.


پیگیری خواسته های پرستاران وظیفه ماست


حجت الاسلام نوری با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) به جامعه پرستاری گفت: قشر مهربان و دلسوز پرستاری فطرت نوع دوستی خود را در مقابله با کرونا نشان داد به گونه ای بدون هیچ چشم داشتی نگهداری از بیماران و بازگشت سلامتی این افراد را اولویت اصلی خود قرار دادند.


وی افزود: در ایامی که خیلی از افراد حتی جرات نزدیک شدن به بیمار کرونایی را نداشتند، پرستاران علی رغم دوری از خانواده و در اوج خطر از بیماران کرونایی مراقبت می کردند.


امام جمعه بجنورد یادآور شد: به خاطر همین ایثارگری ها مقام معظم رهبری هوشمندانه فرمودند که افرادی که در مراکز درمانی برای حفظ سلامتی جامعه تلاش می کنند، مجاهد هستند و کسی که در این راه جان خود را از دست می دهد، شهید سلامت است.


وی با تاکید بر اینکه پیگیری خواسته های پرستاران وظیفه ماست، خاطرنشان کرد: در مقابل ایثار و فداکاری های این قشر مهربان و دلسوز، ما نیز وظایفی داریم به گونه ای باید سریعا به مشکلات و خواسته های آنان رسیدگی شود.
حجت الاسلام نوری در ادامه با بیان اینکه استاندار خراسان شمالی در انتصابات باید کارآمدی، تخصص و عملگرایی را در نظر داشته باشد، تصریح کرد: اگر استاندار، نیازی به انتصابات جدید می بینند باید این مهم را سریعا انجام دهند تا کارها معطل نماند.

وی افزود: باید افرادی برای مدیریت منصوب شوند که کاربلد، متخصص، دلسوز، درد آشنا باشند و به گونه ای جهادی برای حل مشکلات حضور پیدا کنند.


امام جمعه بجنورد یاد آور شد: رفع مشکلات آب کشاورزان و دامداران و مشکلات اقتصادی که مردم را اذیت می کند باید در اولویت های کاری استاندار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار