رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با تأکید بر ضرورت ترمیم و روسازی به موقع معابر شهری گفت: این موضوع به صورت مستقیم بر رضایتمندی شهروندان اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 19 October 2021

به گزارش تابناک قم، حسین اسلامی در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه هزینه‌های مدیریت شهری باید به صورت بهینه انجام شود اظهار کرد: یکی از این هزینه ها درباره ترمیم و روسازی معابر شهری است که باید به موقع انجام شود.

وی افزود: تردیدی نیست که این ترمیم و نوسازی ارتباطی مستقیم با رضایتمندی شهروندان دارد، ضمن آن که اگر این امر به موقع انجام نشود، هزینه های بیشتری بر شهر بار خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه به فرارسیدن هفته وحدت توجه داد و با گرامیداشت این هفته مبارک بیان کرد: موضع جمهوری اسلامی درباره وحدت بین مسلمانان کاملا شفاف و روشن است، در حالی که سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیگانگان طی این سال‌ ها به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی بوده اند.

وی با ابراز تأسف از تحت تأثیر قرار گرفتن برخی افراد در مسیر نقشه دشمنان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد در این عرصه در زمین دشمن بازی می کنند و حتی حاضر می شوند علیه مقدسات به یکدیگر توهین کنند.

همچنین در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در سخنانی به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم و نامگذاری این روز از سال ۱۳۹۸ به عنوان «روز قم» توجه داد و گفت: تقویت حس تعلق به شهر و بهره مندی از هویت شهری با محوریت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفی ابعاد مختلف علمی، اعتقادی و دینی از جمله اهداف این نامگذاری بوده است.

مصطفی ملایی همچنین از شهرداری و سایر نهادهای فرهنگی خواست تا ظرفیت ‌های فرهنگی، اجتماعی و تاریخی شهر مقدس قم را به درستی و در قالب برنامه ‌های روز قم به شهروندان و زائران معرفی کنند.

وی افزود: معرفی بسترهای سرمایه ‌گذاری و اقتصاد شهری بویژه بر محور خدمات و گردشگری از اهداف اصلی بزرگداشت روز قم در سطح ملی و بین ‌المللی است.

عضو شورای اسلامی شهر همچنین ابراز امیدواری کرد که برنامه های مختلفی در روز هشتم آبان ماه سال جاری و به مناسبت روز قم برگزار شده و این روز همانند سال‌های گذشته گرامی داشته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار