نشست هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر قم در سالن چهارسوی تالار فرهنگ و هنر شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 22 October 2021

به گزارش تابناک قم، نشست هم‌اندیشی نمایندگان گروه‌های نمایشی و فعالان تئاتر قم به دعوت انجمن هنر‌های نمایشی استان در سالن چهارسوی تالار فرهنگ و هنر شهر برگزار شد.

این نشست با موضوع محوری همدلی و رفاقت اهالی تئاتر برگزار شد و شرکت‌کنندگان با تجزیه و تحلیل راه‌های توسعه بیشتر هنر نمایش، با ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص مسائلی از قبیل نحوه حمایت انجمن از گروه‌های تئاتری، راه‌های جذب کمک‌های مالی، استقلال هنری و اقتصادی، اهتمام بیشتر به اجرا‌های عمومی، مشارکت و همدلی و همفکری بیشتر هنرمندان در قبال مسائل مشترک هنری فی مابین، کلاس‌های آموزشی، استعدادیابی، جشنواره‌ها و حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امکانات سخت افزاری موجود و… به بحث و گفت و گو پرداختند.

در ابتدای این جلسه ۵ ساعته، هنرمندان به بیات دغدغه‌ها و مطالب خود در خصوص مسائل مختلف تئاتر استان، به صورت شفاف و بی‌پرده با اعضای هیئت مدیره انجمن هنر‌های نمایشی پرداختند و تبادل نظر کردند.

سپس علی فرحناک ،مدیر انجمن هنر‌های نمایشی قم به ابهامات و موارد مطرح شده هنرمندان پاسخ داد و گزارش مختصری از اولویت‌ها و برنامه‌های میان مدت و بلندمدت انجمن به اعضا ارائه کرد.

در ادامه مرتضی عقیقی ،مدیر تولیدات و جشنواره‌های انجمن هنر‌های نمایشی نیز ضمن قدردانی از حضور هنرمندان تئاتر از طرح‌های انجمن در خصوص «حمایت از اجرا‌های عمومی» و «اولویت انجمن در حمایت سخت افزاری» از گروه‌های نمایشی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با ایجاد هم‌افزایی و همدلی بیشتر، خدمات هنری و فرهنگی بیشتری به مردم شریف شهر کریمه اهل‌بیت (ع) و هنرمندان شهر ارائه شود.

با توجه به استقبال هنرمندان از مباحث و مطالب مطرح شده در این نشست هم‌اندیشی و همچنین مرتفع‌شدن برخی از ابهامات و مسائل چالشی، مقرر شد که این جلسات تداوم داشته باشد.

نشست هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر قم برگزار شد

نشست هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر قم برگزار شد

نشست هم‌اندیشی هنرمندان تئاتر قم برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار