مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: اولین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 25 October 2021

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد موسوی منش افزود: این سازمان با مشارکت دانشگاه صنعتی قم اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق کرده است.

وی ادامه داد: آموزش رباتیک به صورت آنلاین و رایگان از طریق دانشگاه صنعتی قم ارائه و به شرکت کنندگان پس از اتمام دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

موسوی منش با بیان این که شرکت برای عموم آزاد است، گفت: این مسابقات در دو دسته لیگ فوتبالیست‌ها  و لیگ ربات نمایشی ترتیب خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: این رقابت‌ها در لیگ ربات نمایشی با موضوع های مدیریت شهری، ترافیک، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، گلخانه هوشمند، خدمات شهری، زیباسازی و پارکینگ هوشمند برگزار می‌شود و به نفر اول این رقابت‌ها  ۱۰۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفرسوم ۶۰ میلیون ریال اهدا می شود و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۰ تیم برتر و خلاق هدیه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در لیگ فوتبالیست‌ها به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

موسوی منش با بیان این که زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از یکم آبان ماه تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ است گفت: زمان مسابقه ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تعیین شده است.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان  آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوی ۲۸ خانه رباتیک به نشانی اینترنتی www.robotic_home.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۱۵۵_ ۰۲۵ تماس بگیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار