فرمانده انتظامی استان از کشف ۸ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های ۱۰ ماهه نخست پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۲۰۹ نفر قاچاقچی مواد مخدردستگیر و ۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شد. 
کد خبر: ۱۰۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 27 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمی شهرستانی" افزود:در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر باز تعریف و برنامه ریزی شد.
وی با اشاره به کشف ۸تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۱۰ماهه نخست امسال و افزايش ۲۸درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته در عملیات های پلیس استان مرکزی ادامه داد:در این عملیات ها تعداد ۲۰۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۸باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح ریزی پیش دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات های برون استانی افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.
سردار مفخمی شهرستانی اجرای طرح های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی دانست و گفت: در ۱۰ماهه نخست امسال تعداد۵۹۴۱ نفر معتاد متجاهر جمع آوري و۲۳۸۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت : در کنار اقدامات مقابله ای استان در مبارزه با مواد مخدر، نگاه آموزش بخش پلیس نیز نسبت به سال های گذشته بسیار توسعه داشته و کلاس های آموزشی و مهارت افزایی متعددی درفضای مجازی در طول سال برای اقشار مختلف اجتماع از سوی کارشناسان تخصصی پلیس برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار