مدیرکل اداره ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم از آغاز به کار دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 18 May 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری قم از حضور خبرنگاران و مطالبه‌گری تخصصی رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری استقبال کرده و شرایط حضور فعال آنها را فراهم می‌کند.

وی موضوعات دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» را مورد توجه قرار داد و افزود: جشنواره رسانه‌ای شهر ما در 8 بخش مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط زیست شهری، عمران و آبادی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی و هویت و کالبد شهر تعریف شده است.

مدیرکل اداره ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: دیگر بخش‌های جشنواره شامل حکمرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهان‌شهر بوده که خبرنگاران و متخصصان حوزه شهری می‌توانند آثار خود را در این بخش‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی بخش‌های اصلی جشنواره را نیز یادآور شد و گفت: خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستندهای رسانه‌ای، یادداشت و تحلیل و نقد 10 بخش اصلی جشنواره بوده و یک بخش ویژه جهاد تبیین د رمدیریت شهری نیز در نظر گرفته شده است.

کلانترزاده مهلت ارسال آثار را نیز یادآور شد و گفت: اهالی رسانه  از 27 اردیبهشت تا 28 خرداد می‌توانند آثاری که از نیمه دوم آبان 99 تولید شده را برای جشنواره ارسال کنند و به سه نفر در 10 بخش عمومی و یک نفر در بخش ویژه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی زمان مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای شهر ما را 14 تیر به مناسبت روز شهردار اعلام کرد و گفت: همزمان با مراسم اختتامیه چهار کارگاه تخصصی در حوزه رسانه نیز برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار