در راستای معرفی شهدای روحانی؛
نمایشگاه «ردای سرخ» به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی در مصلای شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 22 May 2022

به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاحیه نمایشگاه «ردای سرخ» با حضور آیت‌الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد.

آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در سخنانی اظهار کرد: روحانیت همواره خود در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب گام برداشته و سپس مردم را برای حضور در این مسیر ارزشمند فراخوانده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شهدای روحانی، گوشه‌ای از تلاش‌ها و مجاهدت‌های روحانیون رزمنده و جهادی در دفاع مقدس و عرصه‌های گوناگون را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با آگاهی و معرفت از این نمایشگاه بازدید کنند تا این نمایشگاه درسی برای ادامه مسیر انقلاب و شهدا باشد.

این نمایشگاه شامل ۵۰ غرفه است و مجموعه‌های فرهنگی از تمام استان‌های کشور در این نمایشگاه، به معرفی و آثار ارزشمند شهدای روحانیت از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای ترور از جمله دو شهید بزرگوار در حرم مطهر رضوی می‌پردازند.

خاطر نشان می‌شود نمایشگاه «ردای سرخ» از 31 اردیبشت ماه تا 10 خردادماه در مصلای قدس شهر مقدس قم از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار