معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: امیرحسین یاوری، هنرمند رسانه ملی و فعال فرهنگی، اجتماعی، ورزشی به عنوان نخستین سفیر حامی یابی طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قم معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 22 May 2022

به گزارش تابناک قم، عباس جوشقانیان با اشاره به دغدغه تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی نسبت به مشکلات ایتام و نیازمندان گفت: کمیته امداد استان قم، با در نظر گرفتن همین موضوع طرح سفیران حامی یابی را در این نهاد آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از افراد جامعه ظرفیت های بسیار بالایی در آشنا کردن مردم با طرحهای این نهاد به ویژه طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد دارند گفت: هنرمندان، سخنرانان، نویسندگان، اساتید دانشگاه و مداحان با فرصت های مناسبی که در اختیار دارند می توانند مردم را برای ثبت نام در این طرح تشویق کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: امیرحسین یاوری، تهیه‌کننده، کارگردان، مجری و گوینده رسانه ملی، مدرس دانشگاه و مربی رشته‌های رزمی، فعال فرهنگی، اجتماعی، رسانه و هنرهای نمایشی به عنوان نخستین سفیر حامی‌یابی ستاد اکرام ایتام و محسنین کمیته‌امداد استان قم شده است.

وی ادامه داد: این هنرمند رسانه ملی ضمن ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین، خدمت به نیازمندان و تلاش برای رفاه خانواده های ایتام و محسنین را افتخاری بزرگ برای خود دانست و خواستار مشارکت همشهریان قمی در این طرح خداپسندانه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار