مدیران کل، مسئولان ارشد استان قم و جمعی از شخصیت‌های حوزوی در راستای برگزاری کنگره 6090 شهید استان، با حضور در منازل 120 خانواده شهید و اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهیدشان، از آن‌ها تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 07 July 2022

به گزارش تابناک قم، دیدار با خانواده شهدا و تکریم آنان به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی کنگره شهدای استان قم از پنجم تیرماه 1401 آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در دومین مرحله از نهضت دیدار با خانواده‌های معظم شهدای استان قم امروز از ۱۲۰ خانواده شهید با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهیدشان تجلیل به عمل آمد.

آیت‌الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان حسن و محسن میکاری، اظهار کرد: شهدا در دامان مادران و پدرانی بزرگ شده‌اند که این جوانان عزیز را متدین و ایثارگر تربیت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر پدران مومن و مادران فداکار نبودند، شهدای عزیز به این مقام نمی‌رسیدند، افزود: ما قدردان والدینی هستیم که این اولاد صالح را تربیت کردند و اکنون نیز آرمان شهدای خود را دنبال می‌کنند.

برخی از مسئولان استانی، نمایندگان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) امروز به تقدیر از خانواده شهدا پرداخته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار