ازنویسندگان و هیئت تحریریه ماهنامه سلام بچه‌ها با حضور مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی و مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 31 July 2022

به گزارش تابناک قم، در این دیدار  صمیمی که از ۵ نفر از هیئت تحریریه این ماهنامه تجلیل به عمل آمد قرائی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به اینکه هیئت تحریریه ماهنامه سلام بچه‌ها گروهی پر تالیف و خلاق در زمینه نشر حوزه کودک و نوجوان است گفت: هدف از این مراسم تجلیل دیدار، آشنایی و ارتباط گیری عوامل و هیئت تحریریه ماهنامه سلام بچه‌ها با صدا و سیمای مرکزقم برای تولید برنامه‌های جذاب ومتنوع در زمینه کودک و نوجوان است.

حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم نیز با اعلام آمادگی برای همکاری و استفاده از تجربیات عوامل و هیئت تحریریه ماهنامه سلام بچه در زمینه تولید برنامه‌های حوزه کودک وجوان در صدا و سیمای مرکز قم گفت: آمادگی داریم تا با همفکری و هماهنگی باهیئت تحریریه ماهنامه سلام بچه‌ها برای ساخت برنامه‌های کودک ونوجوان همکاری کنیم واز ایده‌ها و تجربیات این گروه در زمینه تولید برنامه‌های کودک و نوجوان استقبال می‌کنیم.

ماهنامه سلام بچه از سال ۱۳۶۹ به همت دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در زمینه کودک ونوجوان منتشر می‌شودو تاکنون در ۳۳۲ شماره و در قالب شعر، داستان، گزارش، طنز، عکس و آموزش در بازار نشر حضور فعالی داشته است.

این ماهنامه بیشتر در زمینه موضوعات اجتماعی، سرگرمی و آموزشی مرتبط با کودک ونوجوان منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار