امروز صورت گرفت
فرمانده انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز، با بازدید از دفاتر برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان قم، از دفتر سایت خبری تحلیلی تابناک در قم بازدید کرد.
کد خبر: ۲۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 18 May 2016
به گزارش تابناک قم، سردار مجتبایی امروز با حضور در دفتر سایت خبری تحلیلی تابناک قم ضمن عرض خسته نباشید به خبرنگاران این رسانه، خواستار فرهنگ‌سازی در راستای رفع مشکلات ترافیکی شد.

وی با تقدیر از فعالیت تابناک قم، که در مدت کوتاهی از تاسیس، نسبت به پوشش اخبار شهری و انتظامی اقدام کرده است، اظهار کرد: رسانه‌ها برای فرهنگ سازی در جامعه و حل مشکلات شهری باید پیشگام شوند.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر تابناک در قم

فرمانده انتظامی استان قم افزود: پلیس به دنبال دستیابی به رسالت اصلی خود یعنی تامین امنیت عمومی جامعه است و در این مسیر رسانه‌ها می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری در جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید در مسائل اجتماعی و مشکلاتی که وجود دارد در کنار پلیس قرار گیرند تصریح کرد: رسانه ها قم می توانند سهم این استان در مرکز کشور را در تمام زمینه ها افزایش دهند.

پلیس قم درک بالایی از ظرفیت کار رسانه‌ها دارد

در ابتدای این دیدار فخرالدین یوسف پور مدیر سایت خبری تحلیلی تابناک قم، ضمن خیرمقدم به فرمانده انتظامی قم گفت: حضور شما در دفتر موجب دلگرمی خبرنگاران شده و این تعامل نشان‌دهنده شناخت شما از جایگاه رسانه‌ها است.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر تابناک در قم

وی افزود: خوشبختانه پلیس قم درک بالایی از ظرفیت کار رسانه‌ها دارد و با بهره گیری مناسب از این ظرفیت، به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافته است.

عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم خاطرنشان کرد: تابناک به عنوان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان از اواخر سال 93 تصمیم به راه اندازی شعب استانی خود نمود که تابناک قم از اردیبهشت ماه سال 94 به صورت رسمی فعالیت خود را در قم آغاز کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت امر خبر و اطلاع رسانی در قم و وجود حوزه علمیه و مراجع تقلید سایت تابناک نگاه ویژه ای به اخبار ارسالی از استان داشته و تلاش شده پیام مرجعیت و حوزه به صورت مطلوب منعکس شود.

یوسف پور با اشاره به نقش رسانه‌ها در برقراری امنیت روانی جامعه گفت: تابناک قم آمادگی دارد اخبار و خدمات ناجا را به صورت ویژه پوشش داده و هشدارهای لازم به مردم را منعکس نماید.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر تابناک قم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار