همزمان با نیمه شعبان انجام می‌شود؛
دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد تسهیلات زائرین استان قم از استفاده از ۱۶۰۰ نفر از نیروی انتظامی سایر استان‌ها در تأمین امنیت نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲ 22 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد تسهیلات زائرین استان قم حسین امیری قمی دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد تسهیلات زائرین با اشاره به برگزاری دو جلسه شورای تأمین استان قم ویژه نیمه شعبان اظهار کرد: تدابیر لازم جهت تأمین امنیت شهر قم در این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های امنیتی به دستگاه‌های خدماتی، اجرایی و امدادی ارائه شده است افزود: مبادی ورودی و خروجی شهر مقدس قم تحت کنترل عوامل امنیتی استان هستند.

امیری قمی با اشاره به آماده باش عوامل نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: علاوه بر استفاده از نیروهای ستادی و اجرایی قریب به ۱۶۰۰ نفر از نیروهای ناجای سایر استان‌ها در قم در تأمین امنیت نقش دارند.

دبیر کمیته امنیتی ستاد تسهیلات زائرین استان قم توجه ویژه مسئولان امنیتی به مسئله بیوتروریسم را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده، شاهد کاهش جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به تجهیز ورودی تمامی پارکینگ‌ها به دوربین مدار بسته خاطرنشان کرد: توصیه‌های انتظامی به مردم از طریق پیامک، بنر و بروشور ارائه می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار