رئیس سازمان مدیریت استان قم:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه طرح ایجاد شهرک سوهان در دستور کار قرار دارد افزود: شهرک چاپ و نشر حدود ۱ دهه بلا استفاده بود که با تدبیر استان از حالت تخصصی خارج شد و اصناف می‌توانند برای ورود و فعالیت در این شهرک اقدام کنند.
کد خبر: ۲۶۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی  با اشاره به اینکه 30 درصد از مبل کشور در استان قم تولید می‌شود اظهار داشت: در این زمینه با خام فروشی که صورت می‌گیرد ارزش افزوده‌ای نصیب تولیدکننده داخلی نمی‌شود از همین رو باید تصمیمات جدی در این زمینه اتخاذ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه طرح ایجاد شهرک سوهان در دستور کار قرار دارد افزود: شهرک چاپ و نشر حدود 1 دهه بلا استفاده بود که با تدبیر استان از حالت تخصصی خارج شد که متعاقب آن اصناف می‌توانند برای ورود و فعالیت در این شهرک اقدام کنند.

وی ادامه داد: در استان در بخش زیرساخت‌ها کمبود نداریم، مشکل عدم استفاده درست از زیرساخت‌های موجود است که شهرک چاپ و نشر و آی تی از جمله این موارد است که سال‌های زیادی بلااستفاده مانده بود.

رضوی با تاکید بر اینکه باید از امکانات موجد حداکثر استفاده صورت بگیرد خاطرنشان کرد: قاچاق کالا یکی از معضلاتی است که تولیدکنندگان داخلی را با مشکلات جدی مواجه کرده است از همین رو مقابله با قاچاق کالا و ساماندهی واحدهای بدون پروانه در استان در دستور کار دستگاه قضا و مجموعه‌های مربوطه باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار