آیت‌الله مومن در دیدار استاندار قم مطرح کرد:
آیت‌الله مومن نماینده مردم قم در خبرگان رهبری در دیدار با سید مهدی صادقی استاندار قم با اشاره به وضعیت بافت فرسوده گفت: باید تلاش شود تا ضمن حفظ معماری اسلامی، مشکلات این بخش برطرف شود.
کد خبر: ۲۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت‌الله محمد مومن در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم با بیان اینکه شهر قم در احادیث مختلف حرم اهل بیت (س) ذکر شده است اظهار کرد: انتظار می‌رود فعالیت مسؤولان نیز مطابق جایگاه این شهر باشد.

وی با اشاره به عدم توجه به شهر مقدس قم در دوران شاهنشاهی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی نیز با وجود تاکید بزرگان نظام، این شهر با عقب ماندگی‌هایی مواجه است.

آیت الله مومن بافت فرسوده قم را مورد توجه قرار داد و افزود: باید تلاش شود تا ضمن حفظ معماری اسلامی، مشکلات این بخش برطرف شود.

نماینده قم در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت صداقت مسؤولان با مردم خاطرنشان کرد: اگر مردم بدانند مسؤولان در پی حل مشکلات ایشان هستند و در این مسیر صداقت دارند قطعا کمک خواهند کرد.

سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این جلسه گزارشی از مشکلات استان و برنامه ریزی برای حل آنها ارائه کرد.

استاندار قم با اشاره به مسئله ریزگردها به عنوان یکی از مسائل بحرانی در استان قم گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری همایشی این دغدغه را در سطح ملی مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و جانمایی برای حل مشکلات بافت فرسوده صورت گرفته است ادامه داد: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی از جمله کارهایی است که در راستای تحقق آن اهتمام جدی داریم.

صادقی همچنین رضایتمندی مردم را از جمله مهمترین دغدغه‌های دولت عنوان کرد و گفت: ملاک اصلی در ارزیابی مدیران استانی، رضایت مردم از خدمات آنها است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار