نماینده ولی فقیه در امور حج تأکید کرد:
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: دنیا امروز تشنه معارف اهل بیت(ع) است و باید از هر وسیله‌ای برای ترویج این مکتب به ویژه فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۹۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶ 16 September 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از «نرم افزار جامع حج، ویراست سوم» که در مرکز کامپیوتری علوم اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز شرایط دنیا به اندازه‌ای تغییر کرده است که اگر دیر وارد میدان عمل شویم در صحنه مقابله با دشمنان کم آورده و با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه فاصله ما با رشد علمی و فناوری در دنیا زیاد است، گفت: اگر به طور عادی در این مسیر حرکت کنیم این فاصله تغییری نمی‌کند و لذا باید با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: در چند سال اخیر وهابیت با استفاده از هر وسیله‌ای از جمله سایت‌ها و شبکه‌های مجازی تبلیغات گسترده‌ای را شروع کرده تا به این وسیله عده‌ای را جذب و حکومتی تشکیل دهد و حتی ایران را نابود سازد اما خوشحالیم که بطلان این حرکت بر همه روشن شده است.

باید پاسخگوی نیازهای روز دنیا باشیم

وی تصریح کرد: اکنون که ما از یک اقتدار معنوی و سیاسی در دنیا برخورداریم باید از ابزارهایی چون اینترنت و شبکه‌های مجازی به خوبی بهره بگیرم و با شناسایی نیازهای روز دینا پاسخگوی آنها باشیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به تبلیغات گسترده مسیحیت در جهان، گفت: ما برای رساندن پیام خود به دنیا چه اقدامی انجام داده‌ایم و آیا اطلاعات ما به روز است یا خیر؟

وی گفت: امروز دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است اما متأسفانه از نیروهای آشنا به زبان به اندازه کافی برخوردار نیستیم و حتی امکانات در کشورها به آن صورت که باید برایمان فراهم نیست تا بتوانیم آن را ترویج کنیم لذا فضای مجازی بستر مناسبی برای این اقدام است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به تخریب روحانیت در برخی شبکه‌های مجازی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن از این فضا برای ضربه زدن به ایران و اسلام تلاش می‌کند به عنوان مثال آل سعود پیام‌هایی برای تخریب ایران منتشر می‌کند؛ لذا ما باید هشیار باشیم و بتوانیم پاسخ آنها را بدهیم.

وی با بیان اینکه در این فضاها معلوم نیست افراد با چه کسانی در ارتباط هستند، عنوان کرد: دشمن علیه ما جنگ روانی به راه می‌اندازد و حقایق راتحریف می‌کند.

آل سعود در مدیریت خود نقطه مثبتی ندارد که به آن افتخار کند

حجت الاسلام قاضی عسکر در خصوص فاجعه منا نیز گفت: آل سعود در مدیریت خود هیچ نقطه مثبتی ندارد که به آن افتخار کند و اگر به مدیریت خود اعتقاد دارد چرا هنوز فیلم‌ها و مستندهای فاجعه منا را در اختیار جهان اسلام قرار نداده، این درحالی است که ما اکنون مستندها و فیلم‌هایی را جمع آوری کرده‌ایم که همه نشان از عدم مدیریت آل سعود دارد.

وی با تأکید بر استفاده صحیح از فضای مجازی، گفت: روحانیت باید امروز یک نگاه جهانی به مسائل داشته باشد و ما امروز با شناسایی نیازهای روز دنیا و استفاده درست از ظرفیت‌ها می‌توانیم وهابیت را کنار زده و مکتب اهل بیت(ع) را هرچه بیشتر توسعه دهیم.

نماینده ولی فیقه در امور حج و زیارت با اشاره به نرم افزار جامع حج ویراست سوم، این نرم افزار را بسیار جامع خواند و افزود: کتاب‌های بعثه مقام معظم رهبری به صورت رایگان در این نرم افزار قرار گرفته است تا دانش حج در جامعه توسعه یابد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار