مسؤول بسیج مدرسه معصومیه مطرح کرد
مسؤول بسیج مدرسه معصومیه گفت: بسیجیان مدرسه معصومیه آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف مورد نظر حوزه اعلام کرده و با همیاری مسؤولان برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و جبران عقب‌ماندگی‌ها گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۳۱۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید احمد کشفی در آیین افتتاح فعالیت‌های سالانه بسیج مدرسه معصومیه که در سالن همایش‌های این مدرسه علمیه برگزار شد، با بیان اینکه تقویت روحیه انقلابی به عنوان یکی از تاکیدات رهبری به صورت ویژه مورد توجه طلاب قرار گرفته است، اظهار کرد: تاکنون بسیج مدرسه معصومیه توانسته در راستای رسیدن به این هدف نشست‌ها و همایش‌های مختلف را برگزار کند.

وی تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را از اولویت‌های بسیج خواند و اضافه کرد: بسیج مدرسه معصومیه از ظرفیت طلاب و اساتید بسیجی که به صورت مستمر با فراگیری و آموزش آموزه‌های دینی درحال جهاد هستند، به شیوه مطلوب استفاده می‌کند.

مسؤول بسیج مدرسه معصومیه به برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط طلاب بسیجی این مدرسه اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل حلقه‌های معرفت و گروه‌های مطالعاتی با محوریت بصیرت سیاسی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی از شاخصه‌های طلاب انقلابی و کارآمد در کلام امام خمینی(ره) و رهبری یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با فعالیت‌های بسیج مدرسه معصومیه بتوانیم طلاب را به سمت این شاخصه‌ها هدایت کنیم.

کشفی خاطرنشان کرد: بسیجیان مدرسه معصومیه آمادگی خود را برای پیشبرد اهداف مورد نظر حوزه اعلام کرده و با همیاری مسؤولان برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و جبران عقب‌ماندگی‌ها گام برمی‌دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار