مسئول طرح امین قم گفت: در طرح امین طلاب در مدارس حضور پیدا کرده و یکی از برکات این طرح ایجاد نشاط معنوی در مدارس استان قم است و همچنین ایجاد وحدت بین دانش آموزان و معلمان از جمله آثار مهم این طرح است.
کد خبر: ۳۴۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام لواسانی شامگاه جمعه در همایش قرارگاه منتظران شهادت که در مسجد آل یاسین برگزار شد، اظهار داشت: طرح امین زیر نظر مرکز مدیریت حوزه عملیه اداره می شود که در این طرح مبلغ آموزش دیده و توانمند در مدارس استان قم حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به اهداف طرح امین افزود: در طرح امین طلاب در مدارس حضور پیدا کرده و یکی از برکات این طرح ایجاد نشاط معنوی در مدارس استان قم است و همچنین ایجاد وحدت بین دانش آموزان و معلمان از جمله آثار مهم این طرح است.

مسئول طرح امین مدارس استان قم گفت: در طرح امین مبلغان و طلاب  پاسخگوی مسائل شرعی و دینی دانش آموزان هستند، آموزش قرآن کریم و مشاوره نیز از جمله موضوعاتی است که  در طرح امین انجام می شود.

لواسانی بیان کرد: برای مجموعه منتظران شهادت سالیانه 2400 ساعت طرح امین در مدارس هدایتی و مرصاد1 و مرصاد 2 که در محوطه  مسجد آل یاسین قرار دارد انجام می شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت مسئولان از طرح امین عنوان کرد: سال 91 طرح امین می توانست برای مبلغ ماهیانه 168ساعت پشتوانه تبلیغی داشته باشد و بر اساس این طرح مبلغ باید در مدراس حضور پیدا می کرد اما امسال این طرح به 60 ساعت رسیده است که از مسئولان می خواهیم طرح امین در مجلس مطرح و نسبت به این طرح توجه ویژه ای شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار