مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین فرابورس و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منعقد شده که روند حضور صنایع کوچک در فرابورس را بسیار تسهیل کرده است.
کد خبر: ۳۴۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی دولت برای تأمین مالی مورد نیاز بخشی از واحدهای صنعتی اجرایی کرد، زمینه سازی حضور واحدهای صنایع کوچک در فرا بورس بود.

وی افزود: واحدهای صنایع کوچک پیش از این امکان حضور در فرا بورس را نداشتند ولی با پیگیری‌ها و تفاهمات صورت گرفته، این فرصت به وجود آمد که از این پس صنایع کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بتوانند در فرا بورس حضور یافته و ضمن برخورداری از مزایای آن برای تأمین مالی مورد نیاز خود اقدام کنند.

طیبی نژاد با بیان اینکه این برنامه حمایتی برای صنایع کوچک کشور بی سابقه بوده است گفت: تاکنون امکان تأمین مالی صنایع کوچک از طریق بازار سرمایه در کشور فراهم نبود، لذا استان با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در صنایع کوچک خود تمام تلاش لازم را انجام داد تا تولید کنندگان قمی از این فرصت به دست آمده بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: این شرکت اطلاع‌رسانی، مشاوره، آموزش و کمک به صنایع کوچک و متوسط برای پذیرش در بازار فرابورس را در دستور کار خود قرار داده و خوشبختانه، شرکت مهندسی نصیر کیانگ تولید کننده قطعات خودرو با دارا بودن سرمایه‌گذار خارجی پس از پیگیری‌های متعدد موفق به اخذ پذیرش اولیه از سازمان فرابورس ایران شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به فرایند مورد نیاز ورود صنایع کوچک به فرا بورس گفت: به منظور تسهیل این حضور تفاهم‌نامه بین فرابورس و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منعقد شد که روند حضور صنایع کوچک در فرابورس را بسیار تسهیل کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه در حال حاضر قم پیشتاز حضور در فرابورس است گفت: صنایع کوچک ومتوسط استان قم بایستی از فرصت بوجود آمده کمال استفاده را ببرند زیرا در شرایطی که بانک‌ها برای تأمین مالی نیازواحدهای صنعتی شرایط سختی را ایجاد کرده‌اند فرا بورس می‌تواند جایگزین مناسب و ایده آلی برای واحدهای صنعتی بشمار رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار