با توجه به ورود سامانه بارشی از چهارشنبه به کشور، هوای قم تا آخر هفته صاف تا کمی ابری می باشد. تا اواسط هفته افزایش دما پیش بینی شده و تا انتهای هفته دمای قم وضعیت با ثباتی را دارد.
کد خبر: ۳۴۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: امروز هوای قم صاف و در اواخر وقت با افزایش ابر روبرو هستیم و در برخی از ساعات نیز وزش باد پیش بینی می شود که از 20 تا 40 کیلومتر در ساعت با جهت شمال شرقی خواهد بود.

محمدجواد ترابیان افزود: فردا یکشنبه هوای قم صاف است و در اواخر وقت وزش باد شدید پیش بینی می شود که از 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

وی بیان کرد: دوشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری با افزایش ابر پیش بینی می شود که وزش باد در این روز 20 تا 45 کیلومتربا جهت شرقی در ساعت است.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم در رابطه با دمای هوای قم گفت: حداقل دمای هوای امروز منهای ۲ و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوای یکشنبه منهای ۲ و حداکثر ۱۶ درجه و حداقل دمای هوا در روز دوشنبه ۳ درجه و حداکثر ۱۵ درجه پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: تا اواسط هفته افزایش دما را پیش رو خواهیم داشت و تا انتهای هفته دمای قم وضعیت با ثباتی را دارد.

ترابیان عنوان کرد: پیش بینی می شود در اواخر هفته نیز سامانه بارش وارد کشور شود و قم را نیز تحت تاثیر بارش باران قرار دهد.

وی در خصوص میزان بارش باران در قم عنوان کرد: در سال زراعی امسال که از ابتدای مهرماه محسوب می شود کمتر از 10 میلی متر باران در استان قم باریده است که نسبت به سال قبل کاهش زیادی را نشان می دهد.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم افزود: امید است که بارش های زمستانه در استان قم این کمبود باران را جبران کند به ویژه اینکه در پاییز افزایش میزان بارندگی نداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار