معاون دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد
روزهای گذشته خبری با عنوان، دانشگاه علوم پزشکی قم اسپانسر تیم فوتبال صبا می شود در فضای مجازی منتشر شد، که امروز معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم این موضوع را تکذیب کرد.
کد خبر: ۳۵۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: واگذاری تیم صبا به دانشگاه علوم پزشکی قم صحت ندارد و این موضوع کلا رد شده است.

دکتر علی اصغر اکرمی با اشاره به برخی شایعات در خصوص واگذاری تیم صبای قم به دانشگاه علوم پزشکی گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و دانشگاه در این خصوص برنامه ای نداشته و ندارد.

وی عنوان داشت: این موضوع تنها در حد یک پیشنهاد از سوی استانداری مطرح شد، اما با بررسی توسط دفتر حقوقی و همچنین با وجود مشکلات دانشگاه، به هیچ عنوان نمی توانیم این موضوع را قبول کنیم و حرف های مطرح شده تنها یک شایعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی قم در یک تحول بزرگ در امر توسعه زیرساخت ها بوده که نمونه آن افتتاح بیمارستان فرقانی بود.

دکتر اکرمی بیان داشت: همچنین احداث بیمارستان های شهدای نیروگاه، امیرالمومنین(ع)، مرکز پایگاه هوایی اورژانس، کلینیک های ویژه و... از جمله مسائل دیگری است که توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است و دانشگاه نیز به این موضوعات می پردازد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://t.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار