چهار پرسش از چهار فرماندار اصلاح طلب و اصولگرا در قم، گزارشی از محلات قمی با هدف قم گردی و شناخت بیشتر مخاطب از آنها، مصاحبه با آیت الله یزدی در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی و انتشار سخنان مرحوم هاشمی در دیدار با جامعه مدرسین در منزل آیت الله مشکینی در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد برای اولین بار، از مطالب خواندنی این ویژه نامه است.
کد خبر: ۳۹۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸ 18 March 2017
به گزارش تابناک قم، برای اولین بار در حوزه مطبوعات استان قم یک نشریه استانی ویژه نامه مجلد نوروزی (سالنامه قم) را در یکصد صفحه رنگی منتشر کرد.

عبدالله باقری مدیر مسئول نشریه صفاییه قم با اعلام این مطلب گفت: هفته نامه صفاییه قم که از ابتدای  تابستان 95 پا به عرصه مطبوعات استان گذاشته است با روش و یونیفرمی متفاوت نسبت به سایر نشریان و با رویکرد مطالبه گری و ادبیات متمایز و مخاطب محور، سعی در ایجاد یک بستر و فضای پرسشگری از مدیران و مسولان داشته و بدنبال خروج از کلیشه های روزمره بوده است.

نشریه صفاییه قم سالنامه 1395 قم را منتشر کرد

وی افزود: انتشار سالنامه با محتوای تولیدی و بررسی رویدادها و اخبار و حوادث یک ساله گذشته و استفاده از دیدگاه نوشت های صاحبنظران گوناگون از هر طیف و اندیشه ای جهت ساختن شهری بهتر و طرح مسایل اجتماعی و معرفی هنرمندان در نشریات کشوری در ماه اسفند هر سال مسبوق به سابقه بوده، اما در استانهای کشور و حتی قم به ندرت این رویداد فرهنگی مطبوعاتی رخ داده بوده است.

باقری ادامه داد: سالنامه صفاییه در نزدیک به یکصد صفحه گزارش، گفت و گوهای اختصاصی، سیاست در استان، جامعه، شهر، رویدادهای قم در سالی که گذشت، مصاحبه با اهالی هنر نمایشی و شبکه نور قم، بررسی ریزگردها در قم، صنایع دستی و گردشگری قم، برجام در قم، نگاهی دیگر به شوراها و ضرورت توجه مردم به افراد متخصص برای انتخاب آنها، انتشار ادبیات داستانی و چند داستان عاشقانه از نویسندگان جوان قمی و .... را برای خوانندگان خود منتشر کرده است.

نشریه صفاییه قم سالنامه 1395 قم را منتشر کرد

وی با اشاره به برخی از مطالب این سالنامه خاطرنشان کرد: ویژه نامه نوروزی صفاییه قم در گزارشی جالب برای اولین بار در قم نگاهی به تمامی استانداران ادوار قم داشته و با طرح چهار پرسش مشترک از آنها، پاسخهای آنها را برای کسب تجربه مدیران فعلی و اطلاع مردم از دغدغه های ذهنی آنها منتشر کرده است.

مدیر مسئول نشریه صفاییه قم افزود: چهار پرسش از چهار فرماندار اصلاح طلب و اصولگرا در قم، گزارشی از محلات قمی (گذرخان اسحاقیه قم و...) با هدف قم گردی و شناخت بیشتر مخاطب از آنها، مصاحبه با آیت الله یزدی در خصوص آیت الله هاشمی رفسنجانی و انتشار سخنان مرحوم هاشمی در دیدار با جامعه مدرسین در منزل آیت الله مشکینی در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد برای اولین بار، از دیگر مطالب خواندنی این ویژه نامه است.

نشریه صفاییه قم سالنامه 1395 قم را منتشر کرد


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار