استاندار قم با حضور در آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین(ع)، از روند اجرای طرح آرامش بهاری و کمپینگ اسکان موقت زائران نوروزی در جوار این بقعه متبرکه بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۶ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، استاندار قم صبح امروز چهارشنبه دوم فروردین ماه در آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین(ع) حضور یافت.

وی ضمن زیارت مضجع شریف این امامزاده واجب‌التعظیم، از کمپینگ اسکان موقت زائران و گردشگران نوروزی که به همت اداره کل اوقاف استان قم در جوار این بقعه متبرکه برپا شده است بازدید کرد.

حضور در غرفه‌های مختلف خیمه معرفت طرح آرامش بهاری و ارزیابی روند اجرای این طرح در نوروز 96 از دیگر بخش‌های بازدید سید مهدی صادقی از حرم مطهر امامزاده جمال‌الدین(ع) بود.

استاندار قم همچنین با حضور در محل عوارضی قم – تهران، از خیمه معرفت آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) که در این بخش از قم برپا شده هم بازدید کرد.

گفتنی است طرح آرامش بهاری نوروز 96 همزمان با سراسر کشور از 26 اسفند سال گذشته با برپایی خیمه‌های معرفت در ده‌ها بقعه متبرکه در سطح بقاع متبرکه قم آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار