مسئول فرهنگی مزار مقدس شیخان گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون بیش از 16 هزار نفر از خیمه معرفت برپا شده در مزار شیخان و غرفه‌های گوناگون آن بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام مهدی خویی با بیان اینکه خیمه معرفت برپا شده در مزار مقدس شیخان طی نوروز امسال با استقبال گسترده زائران و مجاورین حرم حضرت معصومه(س) روبرو شده است اظهار کرد: این خیمه دارای رتبه سطح یک و شامل هفت غرفه گوناگون است.

وی با اشاره به غرفه‌های قرآن بخوانید جایزه بگیرید، نقاشی کودکان و پاسخگویی به احکام و سوالات شرعی به صورت مجزا برای برادران و خواهران در این خیمه معرفت افزود: ایستگاه وقف و سخنرانی چند رسانه‌ای از دیگر غرفه‌ها به شمار می‌روند.

مسئول فرهنگی و قرآنی مزار مقدس شیخان گفت: با توجه به موقعیت این مکان نورانی و مدفون بودن اصحاب ائمه اطهار(ع) و مراجع عالیقدر در شیخان، شاهد حضور گسترده زائران و مسافران نوروزی در این مکان مقدس هستیم به طوری که روزانه بیش از 2 هزار نفر از خیمه معرفت شیخان بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون بیش از 16 هزار نفر از خیمه معرفت برپا شده در مزار شیخان و غرفه‌های گوناگون آن بازدید کرده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار