فرمانده انتظامی استان قم خبر داد؛
فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش ۷۲ ساعته پلیس قم، پسر بچه ۱۴ ساله ربوده شده قمی در استان سیستان و بلوچستان از دست گروگان گیران آزاد و به خانواده‌اش تحویل شد.
کد خبر: ۵۲۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰ 17 November 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: در این عملیات پیچیده و مهم، پلیس با بهره گیری از تمام توان فنی، عملیاتی و حرفه ای خود توانست با تعقیب مجرمان در استان‌های مختلف به شناسایی محل نگهداری پسربچه ۱۴ ساله دست پیدا کرده و در یک عملیات غافلگیرانه او را نجات دهد.

وی افزود: بدیهی است علت ربایش و انتقال فرد مورد نظر به استان‌های شرقی در حال بررسی بوده که پس از دستگیری تمامی متهمان و نیز دریافت اخبار دقیق از آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تأکید بر امنیت همه جانبه و فراگیر در قم به مردم شریف این استان اطمینان داد: ارکان انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قم با هوشیاری کامل از مردم عزیز و همچنین دستاوردهای نظام و انقلاب در این استان مقدس تا پای جان پاسداری کرده و اجازه نخواهد داد اینگونه مسائل کم نظیر، امنیت عمومی و پایدار این استان را به خطر بیاندازد.

سردار مجتبایی با اشاره به اهتمام دادستان قم و همکاران دستگاه قضائی در برخورد قاطع و جدی با جرائم و مجرمان، اظهارداشت: با تلاش پلیس قم و حمایت دستگاه قضائی و همچنین تلاش سایر دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی استان جرائم خشن اعم از سرقت به عنف، تجاز به عنف، آدم ربایی، شرارت و سرقت تحت پوشش، در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بین سه تا ۸۶ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: استان قم در نظرسنجی صورت گرفته توسط مسئولان کشوری از لحاظ امنیت ذهنی و روانی و نیز کسب اعتماد اجتماعی جزء رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد و پلیس توانسته امنیت خاطرشهروندان را در سطح پایدار حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار امیدواری کرد: شرایط حاصل شده و دستاوردهای امنیتی و اجتماعی با همکاری مسئولان استان و مردم عزیز استمرار یابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار