مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم خبر داد
مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم گفت: اكنون پنج سوله چند منظوره مديريت بحران وجود دارد ولي دو سوله در حال ساخت و تكميل است كه سال آينده با بهره‌برداري آنها هفت سوله در دسترس است.
کد خبر: ۵۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴ 19 November 2017
به گزارش تابناک قم، علی اکبر رحیمی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌ها در زمینه بحران در حوزه آموزش است، اظهار کرد: مرکزی در بحث آموزش شهروندی به ویژه دانش‌آموزان آماده شده و روزانه 60 تا 70 نفر از دانش‌آموزان به مرکز مراجعه می‌کنند و آموزش‌های لازم را در حوزه‌های مختلف و مدیریت بحران می‌گذرانند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش پرسنل به طور مرتب دوره‌های آموزشی ویژه همکاران برگزار می‌شود و مباحث تخصصی حوزه‌های بحران به آنها آموزش داده می‌شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت‌ها در زمینه زیرساخت‌ها، گفت:‌ دو بوستان غدیر و فدک به محل اسکان اضطراری تجهیز شده و در برنامه است که دو بوستان دیگر در سال آینده با پیش‌بینی بودجه اضافه شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث امکانات و تجهیزات تا حدودی پیش رفتیم ولی نیاز به اعتبارات بیشتری است تا بتوانیم در زمینه تجهیزات متناسب با مدیریت بحران به اندازه قابل قبولی برسیم.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به سوله‌های چند منظوره مدیریت بحران، گفت: اکنون پنج سوله چند منظوره وجود دارد ولی دو سوله در حال ساخت و تکمیل است که سال آینده با بهره‌برداری آنها هفت سوله در دسترس است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار