سردار نقدی:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران دسیسه‌های آمریکاییان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر سر امنیت و موشک ما با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۲۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶ 19 November 2017
به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا نقدی در بیست و چهارمین یادواره سردار شهید مهدی زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم که در گلزار شهدای قم برگزار شد، با اشاره به مقام والای شهید اظهار داشت: امام رضا(ع) از قول پدرانشان و از قول پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود، شهید است.

وی با بیان اینکه ائمه(ع) همواره از خداوند رسیدن به جایگاه بی‌نظیر شهادت را می‌خواستند، گفت: آثار و برکاتی که شهدا دارند تنها به مسئله آن دنیا ختم نمی‌شود در آن دنیا شهدا شفیع هستند در این دینا نیز آثار و برکاتی دارد که نخستین اثر آن بیداری چشم انسان‌هاست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران شهید را ستاره درخشانی دانست که راه را به انسان‌ها نشان می‌دهد و تصریح کرد: منطق این راه این است که مرگ پایان زندگی انسان نیست و انسان با شهادت خود وارد زندگی بالاتری می‌شود.

نقدی آثار دنیایی شهادت را مورد اشاره قرار داد و گفت: استکبار این‌همه قدرت نظامی و بمب اتم دارد اما نمی‌تواند با ملت شهیدپرور و شهادت‌طلب ایران اسلامی مقابله کند، وقتی منطق بسیج و شهادت در منطقه نشر پیدا کرد حتی در لبنان نیز ارتش صهیونیستی شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: وقتی منطق شهادت‌طلبی در منطقه تسری پیدا کرد، ملت فلسطین بیدار شد و سه مرتبه ارتش رژیم صهیونیستی را که لقب چهارمین ارتش قوی دنیا را به دوش می‌کشد، شکست داد و یا در عراق و افغانستان این منطق سبب شکست خوردن دشمنان شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه منطق شهادت دشمن را شکست می‌دهد، خاطرنشان کرد: امروز تفکر شهادت تا مرز دریای مدیترانه رفته و دشمنان را به عقب‌نشینی وا داشته است.

 سردار نقدی سیره شهید زین‌الدین را نماز اول وقت و خضوع در مقابل بسیجیان دانست و ابراز کرد: کشوری که آرمان دارد باید از آرمان و تفکر خود دفاع کند، انواع شبکه‌های ماهواره‌ای را درست کرده‌اند و شبکه‌هایی علیه مذهب تشیع درست کرده‌اند، ده‌ها شبکه‌های ماهواره‌ای طرفدار سوسیالیستی ایجاد کرده‌اند تا علیه نظام اسلامی ایران حرف بزنند و کار کنند.

وی ادامه داد: موجی از تبلیغات و شایعات علیه نظام اسلامی ایران ایجاد کرده‌اند تا به‌گونه‌ای نظام را متهم کنند، چرا که نظام اسلامی ایران متخلفان و دزدان را معرفی کرده است، امروز هم اگر پرونده گردن‌کلفت‌های منسوب به این‌ و آن را معرفی می‌کنیم افتخاری برای نظام است که می‌تواند عدالت را برقرار و با فساد مبارزه کند و این شرمندگی نیست.

 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به خاطرات برخی وزرای دربار شاه پهلوی گفت: جایی اگر فساد باشد و رسیدگی نشود مایه شرمندگی است، بسیاری از مسئولان نظام با زندگی‌های متعارف زندگی می‌کنند و نباید تعمیم داده شود.

سردار نقدی ابراز کرد: رئیس‌ جمهوری فعلی آمریکا در چندین سخنرانی پرده از فسادهای سران آمریکایی برمی‌دارد و آن‌ها مفلوک هستند و به قهقرا رسیده‌اند، خود رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید که جامعه ما فروپاشیده و کشوری بدهکار به دنیا هستیم.

وی تأکید کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که کشور ما را شکست‌خورده نشان دهند و یک عده را به‌عنوان مزدور اجیر کرده‌اند تا ما را بر زمین بزنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران دسیسه‌های آمریکاییان را مورد اشاره قرار داد و گفت: دیگر آمریکا ابرقدرت نیست، مدتی چند سال فناوری‌های کشور را عقب انداختید و 6 سال نیز به سراغ کدخدا رفتید و کشور را معطل نگه داشتید، بر سر امنیت و موشک ما با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.

 سردار نقدی منطق ملت ایران را منطق شهادت دانست و گفت: آن روزی که انسجام داخلی کشور آمریکا صد برابر بیشتر از امروز بود، آن روز ملت ایران آمریکا را شکستش داد امروز که دیگر آمریکا ابرقدرت نیست.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار