آیت‌الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: این آستان مطالباتی از دولت دارد که امیدواریم با نگاه ویژه مسؤولان ملی بتوانیم در راستای تحقق این مطالبات به نتایج مورد نظر برسیم، در مورد صحن فاطمی نیز رئیس جمهور مباحثی را مطرح کرده بود که امیدواریم برای رفاه حال زائران به صورت ویژه پیگیری شود.
کد خبر: ۵۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵ 20 November 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه تلاش دولت در راستای تقویت نظام اسلامی سبب دلگرمی مردم و مراجع تقلید است، اظهار کرد: اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم متوجه می‌شویم که مکتب اهل بیت(ع) ماندگار است به همین علت باید خدمت خود در نظام اسلامی را با این نگاه توسعه بخشیم.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اضافه کرد: باید به صورتی تلاش و خدمت کنیم که با توجه به نشانه‌ها، سختی‌ها و نگرانی‌هایی که وجود دارد با مشکلی روبه‌رو نشویم.

وی خاطرنشان کرد: امیدورایم از فرصت‌هایی که به عنوان امانت در اختیار خدمت‌گذاران است بهترین بهره‌برداری انجام شود، تا همیشه یاد و نام خدمت‌گذاران به خیر، خوبی و خوشی در میان مردم ماندگار شود.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: مردم با عملکرد خود در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند که قدرشناس هستند و به خوبی نسبت به رسالت‌ها و وظایف خود عمل می‌کنند که این موضوع در عرصه‌های مختلف به خوبی مشاهده شده است.

وی با تاکید بر اینکه آستان‌های مقدس برای خدمت به مردم است و تقویت آن‌ها ماندگار خواهد بود، یادآور شد: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز مطالباتی از دولت دارد که امیدواریم با نگاه ویژه مسؤولان ملی بتوانیم در راستای تحقق این مطالبات به نتایج مورد نظر برسیم، در مورد صحن فاطمی نیز رئیس جمهور مباحثی را مطرح کرده بود که امیدواریم برای رفاه حال زائران به صورت ویژه پیگیری شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار