شهردار منطقه هشت قم اعلام کرد
شهردار منطقه هشت قم از افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی در اين منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل مستقیمی با بیان اینکه 60 پروژه در سطح منطقه هشت در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه برنامه‌ریزی شهری، هدایت و دفع آب‌های سطحی، بهبود عبور و مرور، ایجاد تأسیسات و تسهیلات حفاظت شهری، بهبود محیط شهری، ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی و ایجاد تأسیسات درآمدزا است.

وی با اشاره به پروژه‌های منطقه هشت ویژه 26 آذر مصادف با روز ملی حمل و نقل، گفت:‌ هفت پروژه آماده‌ بهره‌برداری است که از جمله آن‌ها احداث خیابان نرگس حدفاصل بلوار امام صادق(ع) تا بلوار شهیدان تقوی به طول 500 متر و عرض 18 متر با هزینه 4 میلیارد ریال است.

مستقیمی خاطرنشان کرد: بهسازی خیابان زاگرس حدفاصل بلوار شهروند تا خیابان سبلان به طول 600 متر و عرض 18 متر با هزینه 3 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری سطح منطقه، گفت:‌ احداث خیابان شهیدان مؤمن‌پور حدفاصل خیابان زاگرس تا بلوار 22 بهمن به طول 450 متر و عرض 18 متر با هزینه 3 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های انجام شده است.

شهردار منطقه هشت قم عنوان کرد: احداث خیابان شهیدان نیازمند حدفاصل خیابان زاگرس تا بلوار 22 بهمن به طول 430 متر و عرض 18 متر با هزینه 3 میلیارد ریال و خط‌کشی شوارع و محل عبور عابر پیاده در مقابل مساجد و مدارس در سطح منطقه با هزینه یک میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های تکمیل شده سطح منطقه است.

مستقیمی آماده‌سازی، مونتاژ و نصب تابلوهای نوشتاری در سطح منطقه به میزان 150 متر مربع با هزینه 500 میلیون ریال و بهسازی ورودی و خروجی دانشگاه‌های علوم پزشکی و حضرت معصومه به مساحت 17 هزار متر مربع و هزینه 3 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های سطح منطقه ویژه این ایام ذکر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار