معاون اورژانس کشور:
معاون اورژانس کشور گفت: آمبولانس‌های جدیدی را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 17 December 2017
به گزارش تابناک قم، به‌نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حسن نوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اظهار داشت: برنامه زیادی در اورژانس پیش بیمارستانی تعریف‌شده که در یکی دو سال اخیر طراحی و در حال حاضر زمان اجرایی شدن آن است.

معاون اورژانس کشور گفت: با اجرایی‌شدن خدمات جدید هم کیفیت و هم رضایت‌ها بیشتر خواهد شد و با تلاش‌های صورت گرفته خدمات گسترده و به‌روز شده است. همکاران اورژانس 115 همواره پرانرژی و با روحیه هستند که این موضوع را در مراسم اربعین حسینی و بعدازآن در زلزله اخیر کرمانشاه دیدیم.

نوری ابراز کرد: دو برنامه اصلی ما یعنی 724 و 247 خدمات گسترده‌ای را ارائه داده که هم سلامت مردم را در پی داشته و هم انگیزه اورژانس را دوچندان کرده است.

وی گفت: پیچیده‌ترین شرایط در ساعات اولیه بیماری است یعنی دقایقی که اورژانس پیش بیمارستانی درصحنه هستند و از این‌رو باید همواره به آن‌ها کمک شده و دغدغه‌های مالی آن‌ها برطرف شود.

معاون اورژانس کشور تصریح کرد: آمبولانس‌های جدید را در حال خرید هستیم که به اورژانس استان قم اضافه خواهند شد و همه تلاش‌ها باید شود که ازنظر استاندارد به بهترین شرایط برسیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار