استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به برخی مشکلات کشور و برخی هزینه های ناشی از فشار کشورهای خارجی گفت: در شرایطی که باید انسجام داخلی را حفظ نماییم، بعضی کج سلیقگی ها بیش از عملکرد معاندین موجب رنجش می شود.
کد خبر: ۵۵۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 23 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی استاندار قم روز سه شنبه در آیین بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش استان قم افزود: همه باید مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید را دنبال نموده و با هم افزایی و انسجام در مسیر تعالی کشور و حل مسائل گام برداریم.


استاندار قم عملکرد مجموعه آموزش و پرورش در تربیت و آموزش نسل آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: از همه مدیرانی که در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و دولت تدبیر گام بردارند حمایت می کنیم.


صادقی اظهار داشت: هرچه در زمینه آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم و افرادی با سطوح آموزشی بالا را تربیت کنیم، به نفع آینده کشور خواهد بود.


وی با اشاره به فعالیت های خوب شورای آموزش و پرورش استان قم افزود: تلاش بی وقفه مسئولان استان در جهت توسعه اهداف آموزشی است.


در سال تحصیلی جاری، حدود 240 هزار دانش آموز قمی در 630 ساختمان آموزشی شامل یک هزار و 100 مدرسه دولتی و حدود 300 مدرسه غیردولتی به تحصیل مشغول هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار