ملت ابرقدرت‌ها را در 22 بهمن خجالت زده می‌کند
مسؤولان بدانند که دشمن درصدد است با جنگ نرم ذهن مردم را به آنچه می خواهد منحرف کند از این رو نباید کاری کنند که ابزار در اختیار دشمن قرار گیرد و دشمن ضربه بزند، باید راه های نفوذ دشمن را ببندیم و فساد و تبعیض را از جامعه برداریم تا مردم در آغاز ورود به 40 سالگی همان نشاط سال 57 را داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 09 February 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس قم که در مصلای قدس برگزار شد عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است و در طول انقلاب مردم انقلابی ثابت کردند هیچ ابرقدرتی توانایی مقابله با این انقلاب را ندارد.

امام جمعه قم افزود: در نهضت امام خمینی(ره) که با هدایت الهی و حضور مردم تحقق یافت بسیاری از ارزشهای دینی و اخلاقی در جامعه احیاء شد.

وی تصریح کرد: دشمنان در طول انقلاب انواع توطئه‌ها از جمله تحریم‌های اقتصادی را به کار گرفتند اما به موفقیتی دست نیافتند.

آیت‌الله حسینی بوشهری اظهار داشت: انقلاب با آرمان‌های ارزشمندی تحقق یافت و تاکنون جهت گیری های این نهضت اسلامی تغییری نکرده است.

وی بیان کرد: در طول انقلاب به پیشرفت‌های زیادی در عرصه های موشکی و دفاعی و نانو دست یافته ایم به طوری که این رشد و تعالی موجب بهت جهان شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این ملت اسلامی در این 4 دهه انواع حوادث را تجربه کرده اما با اراده ای قوی ایستادگی کرده اند و به قله های عزت رسیده اند.

وی اظهار داشت: همچنین ملت ایران توانست رژیم طاغوت که در اوج بی کفایت سیاسی و وابستگی بود سرنگون کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: رژیم طاغوت ایمان مردم را به سخره می‌ گرفت و فرهنگ غربی را در کشور رواج و استقلال کشور را تحت شعاع قرارداده بود.

وی گفت: این در حالی است که امروز ایران اسلامی از نظر سیاسی در منطقه در اوج قدرت قرار دارد اگر می بینیم آمریکایی‌ها قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی می نامند اما نمایندگان کشورهای مختلف جهان در شورای امنیت این تصمیم را به رسمیت نمی شناسند به برکت اقتدار ایران در عرصه سیاست است.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه بیان کرد: برای چنین انقلاب اسلامی تلاش های زیادی صورت گرفت و معنا ندارد در جامعه انقلابی بعد از 39 سال تبعیض و فسادی باشد در این ارتباط مسئولان رسالت مهمی در رفع مشکلات دارند.

وی تصریح کرد: دشمن می خواهد به انقلاب لطمه بزند و اذهان عمومی را نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان های آن منحرف سازد؛ بی شک ملت همیشه در صحنه ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، ابرقدرت ها و دشمنان انقلاب را خجالت زده می کند.

وی در ادامه پیرامون اهمیت امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: باید مصادیق معروف و منکر را به خوبی بشناسیم در این زمینه معیارهایی برای شناخت وجود دارد.

امام جمعه موقت قم بیان کرد: یکی از معیارهای مهم مصادیق معروف، افزایش عزت انسان در زندگی است همان طور که ذلت از مصادیق و شاخصه های منکر می باشد.

وی تاکید کرد: خداوند دوست ندارد فرد مومنی در جامعه احساس ذلت کند از این رو مومنان را از منکر برحذر می دارد و بر امر به معروف توصیه می ورزد.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: باید عوامل مهم در عزت و ذلت شناخته شود؛ عزت به معنای شکست ناپذیری و نفوذ ناپذیری است و مانع از مغلوب شدن در برابر دیگران می شود.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت تقوا عنوان کرد: انسان در اوج خشم و خشنودی باید حق را بگوید و در میانه روی در زندگی به دنبال حق باشد و این حق گوئی نیز از مصادیق تقوا می باشد.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
کاش برای اجرای اقتصاد مقاومتی عزیزان حوزو پیشگام می شدند و از برگزاری همایش ها و نشست ها و جشنواره ها و .. غیر ضروری جلوگیری می کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار