اداره پیش بینی هواشناسی قم اعلام کرد:
امروز آب و هوای استان ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهیم داشت. در روز چهارشنبه آب و هوای استان قم نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است. در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب شهر قم با 4 درجه و منطقه فدک با 16 درجه بود.
کد خبر: ۵۶۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۱ 13 February 2018

کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: وضعیت هوای قم نیمه ابری است و در برخی از ساعات همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

محمد جواد ترابیان گفت: امروز آب و هوای استان ابری، در برخی از ساعات بارش پراکنده و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف است.

وی افزود: حداقل و حداکثر دمای قم 4 درجه و 14 درجه است و جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم روند تغییرات دمایی استان قم در روزهای آینده را افزایشی دانست و تصریح کرد: در روز چهارشنبه آب و هوای استان قم نیمه ابری، به تدریج کاهش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

وی ادامه داد: حداقل و حداکثر دمای استان در آن روز 4 درجه و 17 درجه خواهد بود، جهت وزش باد در قم در روز چهارشنبه شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

ترابیان افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 4 درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در این شهر بودیم.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
لطفا دمای واقعی شهر قم رو اعلام کنید نه دمای منطقه شکوهیه رو که هیچ ارتباطی با دمای داخل شهر قم ندارد خودتون هم می دونید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار