خبری خوش برای اهالی نیروگاه
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم از تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه خبر داد. موقعیت مناسب بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه علاوه بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان قمی زمینه را برای استفاده مسافران و زائران فراهم می کند.
کد خبر: ۵۶۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱ 16 February 2018

به گزارش تابناک قم، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی شهدا با هدف توسعه عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی و ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به اقشار مختلف ایجاد شده است گفت: عملیات احداث و تجهیز این بیمارستان در مراحل پایانی و تست و آزمایش قرار دارد و بزودی با حضور مسوولان به بهره برداری می رسد.

بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه در آستانه بهره برداری

دکتر اکرمی با اشاره به آغاز عملیات ساخت این بیمارستان از سال 88 افزود: پس از فراز و نشیب های متعدد، روند احداث این مرکز با استقرار دولت یازدهم و دوازدهم و اجرای طرح تحول سلامت شتاب بیشتری گرفت.

وی تعداد تخت مصوب این بیمارستان را 172 تخت اعلام کرد و گفت: این مرکز شامل بخش های اورژانس، درمانگاه، جراحی، آی سی یو، سی سی یو، زایمان، اِن آی سی یو، بستری و بخش های پشتیبانی است که پس از راه اندازی در اختیار مردم قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه این مرکز با زیربنای 16 هزار و 294 مترمربع و در 7 طبقه احداث شده است افزود: برای تجهیز و راه اندازی این مرکزی 750 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی تعداد نیروی انسانی پیش بینی شده برای راه اندازی این مرکز را 400 نفر کادر درمانی، اداری و پشتیبانی و خدمات عنوان کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده آن دسته از نیروهای مرکز آموزشی درمانی حضرت زهرا (س) که صرفاً خدمات تخصصی زنان و زایمان را به بیماران و مراجعین ارائه می کردند به این بیمارستان منتقل می شوند و مابقی بخش هاي این مرکز به فعاليت خود ادامه مي دهند.

دکتر اکرمی افزود: با توجه به فرسوده بودن و فضای محدود بیمارستان حضرت زهرا(س) امکان توسعه خدمات درمانی با کیفیت مطلوب وجود ندارد.

بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه در آستانه بهره برداری

وی ادامه داد: در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص پيش بيني اعتبارات مورد نياز برای تعمیر و بازسازی این مرکز آغاز شده است و پس از تعمير و بازسازي مجدد به طوركامل مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: موقعیت مناسب بیمارستان شهدا در منطقه نیروگاه علاوه بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان قمی زمینه را برای استفاده مسافران و زائران فراهم می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار